Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@22:52:36 GMT

هک پیج رامبد جوان در حمایت از ابوطالب حسینی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۰۳۱۱

هک پیج رامبد جوان در حمایت از ابوطالب حسینی

به گزارش خرداد: هکر با قرار دادن عکس نوشته‌ای در کپشن اعلام کرده است که قصد دارد چند کلمه ای را با رامبد جوان گپ بزند، هم‌زمان با نقد برنامه خنداننده شو از عوامل برنامه تشکر کرده است، متن نوشته هکر:

« سلام
این پیج هک نشده ...
برای چند دقیقه با اقای جوان کلامی دارم
ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت بابت تمام زحماتی که برای مردم ایران می‌کشید
چندتا مسئله هست که دوس دارم اینجا عنوان کنم:

آقای جوان در مسابقه خنداننده شو در مرحله نیمه نهایی ابوطالب حسینی با تعداد بسیار زیاد رای بیشتر از مردم اول شد و به مرحله نهایی اومداما در مرحله نهایی هیچ انگیزه ای برای استند آپ نداشتن(مستحضر هستید که این تنها دلیلش بیخابی نبود واقعا)هر چهار داور سکوت کرده بودن و هیچ ری اکشن خاصی هم نداشتن اما در قسمت دوم نهایی بعد از وارد شدن علی صبوری عزیز هر چهار داور در حال تعریف و تمجید بودن از ایشون حتی آقای احسان کرمی هم گاهی وارد صحنه میشدن و ری اکشنایی در مورد اجرای علی صبوری عزیز داشتن که همه این مسائل باعث عوض شدن افکار بیننده ها و حتی عوض شدن نظرشون راجب این دو فینالیست میشه ایکاش برای هر دوی این عزیزان بصورت یکسان انرژی اهمیت قاعل (قائل) بودید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

و در آخر هم از شما اقای جوان و برنامه سرگرم کننده تون و تمام عواملی که پشت صحنه زحمت میکشن و اللخصوص جناب خان (محمد بحرانی) عزیز که واقعا مردم عاشقشون هستن و از لحظه به لحظه حضورشون در برنامه لذت میبرن ، و بابت همه زحماتتون صمیمانه تشکر دارم...

انشالا سالیان سال صادقانه و شفاف در کنار مردم و باعث لحظه های شادشون باشید ... راستی برای بازگشت به پیجتون کافیه یه ریست پسوورد برای ایمیل یا شماره همراهتون بفرستید و بلافاصله وارد پیجتون بشید ،چون من به اطلاعات پیجتون دست نزدم ،تازه تیک آبی اینستاگرام هم الان دیگه میتونید به راحتی بگیرید و پیجتون رو معتبر و ایمن کنید ، در کل هدفم هک کردن و اذیت کردنتون نبود خواستم چند کلامی رو اینجوری باهاتون گپ بزنم 

دوستدار شما »

برچسب ها: رامبد جوان ، اینستاگرام ، هکر

منبع: خرداد

کلیدواژه: رامبد جوان اینستاگرام هکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی پس از بازگشت کاروان تیم ملی ایران از ترکمنستان و کسب پیروزی یک بر صفر مقابل این تیم در دیدار برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. موفق شدیم بازی سختی را با پیروزی پشت سربگذاریم. این بازی روی چمن فوق العاده سخت برگزار شد. تیم دیدار نسبت به بازی‌های قبل سخت و متفاوت بود.

گلر تیم ملی در واکنش به ثبت ششمین کلین شیت‌اش در تیم ملی گفت: امسال خیلی تلاش کردم در باشگاه موفق باشم ولی برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم، از امیر قلعه نویی تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند.

حسینی در ادامه در مورد شانس صعود ایران به مرحله حذفی جهانی توضیح داد: ما در جام ملت‌ها بازی‌های خوبی داشتیم، بعضی انتقادات وجود دارد که به نظرم درست نیست. هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر آنطور بازی را واگذار کنیم. کمترین حقمان قهرمانی بود و تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب بود اما روی یک بدشانسی بازی قطر را واگذار کردیم. امیدوارم برای جام جهانی از همین الان امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.

سنگربان تیم ملی در پایان در مورد حضور بازیکنان جوان مانند آرشا شکوری در تیم ملی گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست که شما همه بازیکنان را تغییر دهید. بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. قلعه‌نویی هم فکر کنم اولین‌بار بود این همه جوان دعوت کردند و امیدوارم همه آنها مثمرثمر باشند.

کد خبر 6063690

دیگر خبرها

  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • مهمترین تفاوت نمایشگاه قرآن ۱۴۰۳ نسبت به سال‌های قبل چیست؟
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| محمد حسینی
  • با قرآن مقاومت می‌کنیم و اسرائیل را شکست می‌دهیم
  • جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران
  • دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا