Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر سلطانی نژاد  در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در اوایل مردادماه طبق وعده رییس جمهور، با حضور رییس بنیاد مسکن کشور تعدادی از واحدهای بازسازی شده در شهرستان های کوهبنان و راور افتتاح شد.

وی افزود: به خاطر شرایط پیش آمده در کشور و افزایش تورم، رییس بنیاد با معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت و گو کرده و پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات و بلاعوض را به منازل خسارت دیده ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی نژاد تصریح کرد: بعد از سفر آقای تابش، پیشنویس را به دولت ارایه دادیم و در کمتر از یک ماه، در روز گذشته مصوبه هیئت دولت را اخذ کردیم که برای تمام واحدهای خسارت دیده در همه حوادث استان 5 میلیون تومان بلاعوض پرداخت کنیم.

وی بیان کرد: علاوه بر کمک بلاعوض، برای هر واحد شهری پرداخت 10 میلیون تومان تسهیلات 5 درصد و برای واحدهای روستایی 5 میلیون تومان 4 درصد اضافه شده و حتی واحدهایی که به اتمام رسیده می توانند این تسهیلات و بلاعوض را دریافت کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: در حوادث اخیر در استان هم افزایی کرده و به حاشیه نپرداختیم و به سراغ کار رفتیم که کار با سرعت پیش رفت و امیدواریم در ادامه سریع تر جمع شود.

وی با اشاره به زلزله خیز بود استان کرمان افزود: باید در کرمان منابع را جذب و مقاوم سازی کنیم و در حوادث اخیر بیش از 15 هزار واحد در دستور کار قرار گرفته است.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان کرمان انقلاب اسلامی رییس جمهور سازمان برنامه و بودجه مسکن رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علی محمدی در بیست و ششمین جلسه کمیته استانی پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ ضمن ارائه‌ی گزارشی از روند پرداخت این تسهیلات در استان گفت: تاکنون از ۱۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال منابع اختصاص داده شده از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به استان، بیش از هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طرف بانک‌های عامل به واحد‌های دارای حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت شده است.

وی افزود: حدود ۶۶ درصد منابع اختصاص داده شده از این محل به متقاضیان پرداخت شده و از این نظر لرستان دارای رتبه نخست در بین استان‌های کشور است.

در این جلسه سید سجاد پادام، رئیس دبیرخانه تبصره ۱۸ کشور برای پیگیری موانع و مشکلات مطرح شده در جلسه قول همکاری داد.

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام