Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیلی مدیر بسیج خواهران سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص برگزاری کلاس های آموزش فقه بازار برای بانوان گفت: یکی از کارهای اساسی که در بخش خواهران سازمان بسیج اصناف دنبال می کنیم برگزاری کلاس های آموزشی فقه بازار است.

وی با بیان اینکه کلاس های فقه بازار در دو سطح برگزار می شود، افزود: این کلاس ها در دو سطح آموزش فقه عمومی و آموزش تخصصی که با توجه به صنفی که هر فرد در آن فعالیت می کند تعیین می شود، برگزار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بسیج خواهران سازمان بسیج اصناف عنوان کرد: در طرح آموزش فقه بازار با مشارکت مبلغین کتاب هایی تدوین شده که حاوی احکام کاملا بروز و تخصصی اصناف و بازار هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی، گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد وجود کالاهای اساسی در بازار بررسی و با هر گونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و تمامی واحدهای صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌ شده را درج کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، ناصر فخرموحدی در بازدید از واحدهای صنفی شهرستان فاروج و شیروان با اشاره به روند نظارت‌ها بر بازار، اظهار داشت: نظارت‌های مستمر بر اصناف با هدف تامین کالاهای اساسی مردم و رفع مشکلات مربوط به تامین کالاها و همچنین مقابله با هر گونه افزایش قیمت غیرقانونی با تمام توان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی واحدهای صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌ شده را درج کنند، افزود: تمام بازدیدها به صورت سرزده و به‌ منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت می‌پذیرد و در صورت مشاهده با هر گونه تخلف در حوزه کم فروشی، گرانفروشی و همچنین مشکلات در حوزه بهداشت با اصناف متخلف برخورد قضایی انجام می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در پایان با اشاره به این موضوع که مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار در روزهای آینده انجام می‌گیرد، بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به رعایت قانون و حقوق شهروندان هستند که ما نیز از طریق دستگاه‌های نظارتی پیوسته فعالیت این اصناف را رصد می‌کنیم.

فخرموحدی که به‌ همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیئتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه بهداشت، سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از اصناف شهرستان‌های شیروان و فاروج بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • مدارس غیردولتی در مباحث تربیتی و پرورشی کنشگری داشته باشند
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان