Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@03:58:25 GMT

برگزاری دوره تربیت معلم قرآن کریم با همکاری آستان علوی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۹۹۵۵

برگزاری دوره تربیت معلم قرآن کریم با همکاری آستان علوی

به گزارش ایکنا به نقل از نسخه پایگاه خبری عین للأنباء؛ «مرضیه حیدر» مسئول مؤسسه قرآنی «کوثر» در گفت‌وگو با بخش خبری آستان علوی گفت: این مؤسسه قصد دارد تا دوره‌های تخصصی تربیت معلم قرآن با عنوان «معلم قرآن نمونه» را با همکاری آستان علوی برگزار کند.

وی اظهار کرد: دوره تربیت معلم قرآن شامل آموزش اصول اخلاق قرآنی و فراهم کردن شرایط و فرصت برای افراد دارای استعداد در زمینه قرآن و نیز آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر همچنین با بیان اینکه مکان برگزاری این دوره‌ها در دار القرآن «حبیب بن مظاهر اسدی» است، افزود: این دوره‌ها 3 روزه است و در هر روز 6 ساعت، تدریس انجام خواهد شد.

وی در ادامه تأکید کرد: آموزش شیوه‌های قرائت قرآن برای کودکان نیز یکی از محورهایی است که در این دوره‌ها آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام          

منبع: ایکنا

کلیدواژه: آستان علوی دوره های آموزش قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند

امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هفت هزار و ۳۰۰ نفر از این تعداد از طریق برگزاری آزمون و گزینش جذب و در مهر ماه سال آینده به کلاس درس می‌روند.

او افزود: هزار و ۷۰۰ نفر دیگر نیز دانشجو - معلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان هستند که وارد آموزش و پرورش خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: روند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی برای متقاضیان، طبق برنامه اعلامی از سوی وزارتخانه در حال انجام است.

وی با بیان این که هم اکنون کلاس بدون معلم در خراسان رضوی نداریم اظهار کرد: کمبود معلم در سال تحصیلی جاری به روش کیفیت بخشی و بهره وری بیشتر از معلمان و استفاده از معلمان حق التدریس و خرید خدمات آموزشی جبران شده است و تلاش می‌شود با جذب معلمان جدید در سال آینده تحصیلی نیز شاهد ادامه رفع نیاز در این بخش باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • شرکت ۴۵۰ هزار معلم در طرح مسطورا/ ثبت نام ۶۰۰ هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم 
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است