Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، برنامه "ورزش بدون ویرایش" با موضوع ایران در بازی های پارا آسیایی و با حضور دکتر بهروز برجسته سرپرست تیم دو و میدانی تیم پاراآسیایی از شبکه رادیویی گفت و گو به روی آنتن رفت. دکتر برجسته در مصاحبه با رادیو گفت و گو اظهار کرد: از آنجایی که رویکرد کیفی است و سعی بر این بوده که ما جایگاهمان را نسبت به دوره گذشته که چهارم شده بودیم ارتقا دهیم و رتبه بهتری را کسب کنیم قطعا روی ورزشکارانی متمرکز هستیم که بتوانند مدال بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در رشته بوچیا انتظار مدال نداریم و سعی کردیم بهترین ورزشکاران را اعزام کنیم.

وی افزود: پیش بینی ما این است که همه ورزشکارانی که اعزام می شوند مدال بیاورند اما در ورزش هیچ پیش بینی دقیقی نمی توان انجام داد.

سرپرست تیم دو و میدانی تیم پاراآسیایی همچنین بیان داشت: ارتقای جایگاه کاروان اعزامی ما به این دوره از مسابقات دور از دسترس نیست اما محدودیت هایی هم در کشور ما وجود دارد.

دکتر برجسته ادامه داد: در کشورهایی مانند کره و چین محدودیتی برای حضور بانوان در رشته های ورزشی وجود ندارد و بیشترین مدال هایی را هم که رقبای ما در این مسابقات کسب می کنند در بخش هایی است که بانوان آنها شرکت دارند.

سرپرست تیم دو و میدانی تیم پاراآسیایی در ادامه برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت و گو مطرح کرد: بیشترین تمرکز ما بر ورزش آقایان است. رشته های تیمی ما در آسیا تقریبا در همه رشته ها حرف اول را می زند اما با حذف رشته هایی مانند فوتبال هفت نفره ما شانس خود را از دست می دهیم.

وی تصریح کرد: در کشور ما هنوز فعالیتی در زمینه رشته های مختلف ورزشی که کشورهای دیگر با آن شانس مدال آوری خود را بالا می برند شروع نشده و انجمنی تعریف نشده است. به هر صورت با توجه به شرایط فعلی دسترسی به جایگاه سوم دور از ذهن نیست اگر بر رشته هایی مانند دو و میدانی بانوان تمرکز کنیم می توانیم رشته هایی که بانوان نمی توانند در آن حضور پیدا کنند را جبران کنیم.

دکتر برجسته همچنین مطرح کرد: بیشترین سهم کاروان اعزامی از نظر تعداد به ورزشکاران دو و میدانی  با 82 نفر اختصاص دارد. 22 نفر از آنها را بانوان تشکیل می دهند و 60 ورزشکار هم از آقایان هستند. از محموع این 82 نفر، 21 ورزشکار به نابینایان اختصاص دارد که 5 ورزشکار خانم و 16 ورزشکار آقا حضور دارند و مابقی هم در بخش معلولان و جانبازان هستند.

وی اضافه کرد: سیاست کلی بر این بود که اردوهای ما به صورت غیر متمرکز برگزار شود. از سال گذشته ورزشکاران دو و میدانی در بخش نابینایان و معلولان طی رقابت هایی که داشتند ارزیابی شده اند و شرایط آنها سنجیده شده و جایگاه آنها مشخص است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رادیو گفت و گو ورزش بدون ویرایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد

مهدی عطاریان، آهنگساز و خواننده، مبدع رسمی «ارکستر تک نفره» در ایران و عضو فدراسیون بین‌المللی موسیقیدانان جهان، با ارائه اثر خود تحت عنوان «دلبسته» به جشنواره بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» موفق به کسب مدال بُرنز در دسته‌ی موسیقی جهانی شد.

«دلبسته» یک موسیقی عاشقانه و بسیار لطیف است. این اثر به طرز برجسته ای هم از حیث خط ملودی و هم سازبندی، تلفیقی از عناصر موسیقی مکاتب غرب و شرق است. خط اصلی ملودی توسط گیتار کلاسیک در بستر متنوع و پویایی از درامز ارائه شده است .این خطوط اصلی، با همراهی بسیار پر حس و دلنشین دودوک، آکاردئون، و عود همراهی شده اند. فضای کلی موسیقایی این اثر در اوج شفافیت و از همان ثانیه های آغازین، مخاطب را وارد فضایی بسیار عاطفی می کند. مخاطب گاه گاهی، شنونده روایتی شفاف از شور و شوق است، و گاه گاهی، شنونده روایت پژمردگی. همان جذبه ای که روزی با دلربایی دل را می برد، روزی با کاستی یا نیستی، دل را به شیدایی می کشاند. اما مهم تر آن است که گرچه آسمان چشمان دلبسته، نمناک است و گاها بارانی، لکن صورتش با طهارت است و قلبش با طراوت.

Global Music Awards نوعی جشنواره بین الملل موسیقی است که بدون در نظر گرفتن شهرت، ملیت و سن یک هنرمند و صرفا با شاخص قرار دادن امتیازات ذاتی یک اثر موسیقی، آن را توسط هیاتی معتبر و برجسته از داوران موسیقی مورد ارزیابی و رتبه‌بندی قرار می‌دهد. در این جشنواره حتی برخی از دارندگان جایزه Grammy نیز شرکت می‌کنند. برنده شدن در این جشنواره تحت عنوان «مهر طلایی تایید موسیقی» شناخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی