Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:51:35 GMT

رقیبان آرمین هادی‌پور در گرندپری چین‌تایپه مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۱۰۶۳

رقیبان آرمین هادی‌پور در گرندپری چین‌تایپه مشخص شدند

در ادامه مراسم قرعه‌کشی سومین مرحله مسابقات گرندپری تکواندو ۲۰۱۸ در چین‌تایپه، رقیبان آرمین هادی‌پور مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، مرحله سوم مسابقات گرندپری تکواندو در سال ۲۰۱۸ از صبح امروز (چهارشنبه) ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ به میزبانی شهر "تائویوان" کشور چین‌تایپه آغاز شد که در ادامه مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها، آرمین هادی‌پور به عنوان چهارمین نماینده ایران رقیبان خود را شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب از صبح فردا (پنج‌شنبه) آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان ابتدا با آنتونیو فلسا از ایتالیا مبارزه می‌کند که در صورت پیروزی، برای مبارزه دوم به مصاف برنده دیدار کره‌جنوبی (جون جانگ) و اوکراین (تاراس مالچنکو) خواهد رفت.

هدایت تیم ملی ایران را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی‌محمد بسحاق به عنوان مربی بر عهده دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تکواندو تيم ملي تكواندو ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری ترانه علیدوستی مشخص شد | سندرم DRESS چیست و ترانه چه شرایطی را تجربه کرده است؟

اخباری مبنی بر بیماری ترانه علیدوستی در روز‌های گذشته منتشر شده که موجب نگرانی جامعه سینمایی و مخاطبان شده است.  بطور معمول در این مواقع واکنش‌های احساسی و معمولا تلخی منتشر می‌شود که عمده آنها هم تحت تاثیر فضای مجازی و تحلیل‌ها و تفاسیر منابع نامعتبری است که اطلاع‌رسانی دقیق در دستور کار آنها نیست.

از همین رو خبرنگار سینما اعتماد پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی و نوع بیماری این بازیگر شد. ترانه علیدوستی حدود ۶ ماه پس از آزادی خود از زندان دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی دارو‌ها است.

این وضعیت زمانی ایجاد می‌شود که «سیستم ایمنی» واکنش بیش از حدی به برخی دارو‌ها نشان می‌دهد. در نتیجه این امر باعث ایجاد علائم متعددی مانند تب، ناهنجاری‌های خونی و التهاب اعضاء در سراسر بدن می‌شود.

خوشبختانه ترانه علیدوستی به موقع متوجه وجود این سندروم شده و درمان‌ها و مراقبت‌های لازم را از ماه‌ها قبل در سکوت انجام داده و پس از پی گرفتن چندین روش درمانی و دارویی، در نهایت توانسته این سندرم را کنترل کند و به شرایط نرمال نزدیک شود و این درمان‌ها به صورت دوره‌ای و برای رسیدن به سلامتی کامل ادامه دارد.

ضمن اینکه حضور چند روزه این بازیگر در بیمارستان کسری تهران که موجب نگرانی‌ها هم شده بود، در ادامه همین مراقبت‌ها بوده که البته به دلیل کاهش اکسیژن خون چند روزی به طول انجامیده و ترانه علیدوستی در حال حاضر شرایط خوبی دارد.

منبع: سینما اعتماد

tags # ترانه علیدوستی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • بیماری ترانه علیدوستی مشخص شد | سندرم DRESS چیست و ترانه چه شرایطی را تجربه کرده است؟
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱