Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر پروژه صندوق جهانی سازمان ملل در سازمان زندان‌های کشور ضمن بازدید از زندان مرکزی مشهد اقدامات انجام شده برای مبارزه با سل و ایدز در زندان مرکزی مشهد را موفقیت آمیز دانست.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها و اقدمات تامینی و تربیتی کشور، روز گذشته اسحاقی مدیر پروژه صندوق جهانی سازمان ملل در سازمان زندان‌های کشور و علیخواه مسئول بهداشت و درمان اداره کل زندان‌های استان از فعالیت‌های کلینیک مثلثی زندان مرکزی مشهد بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشجع مدیر زندان مرکزی مشهد هدف از این بازدید را نظارت بر روند اجرایی برنامه‌های کاهش آسیب رفتار‌های پرخطر، شناسایی و تشخیص بیماران مبتلا، جلوگیری از انتقال بیماری‌های پرخطر و درمان مناسب مبتلایان در زندان برشمرد.

همچنین مسئول بهداشت و درمان اداره کل زندان‌های استان گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد زندان‌های استان در ارتباط با بیماری‌های پرخطر ارایه کرد.

مدیر پروژه صندوق جهانی سازمان ملل در سازمان زندان‌های کشور نیز از فعالیت‌ها و بخش‌های مختلف کلینیک مثلثی و بهداشت و درمان زندان مشهد و واحد مراقبت سلامت بازدید کرد.

وی اقدامات صورت گرفته در مبارزه با سل و ایدز را در زندان مرکزی مشهد موفقیت آمیز دانست و اقدامات کلینیکی ارایه شده در واحد مراقبت سلامت زندان مشهد را در سطح کشور منحصر بفرد عنوان و بسیار ارزشمند توصیف کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان زندانها بیماری های پرخطر مشهد سل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در جریان سفر به بخش مرکزی شهرستان مشهد از پروژه‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان بازدید کرد.

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به بخش مرکزی شهرستان مشهد از سایت‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید ضمن ارزیابی روند ساخت پروژه‌های ۱۲۴ واحدی در فاز ۲، ۱۹۶ در فاز ۲ و ۱۳۴ واحدی در فاز ۳ شهرک مهرگان، دستورات مقتضی لازم را به منظور تسریع در اتمام پروژه‌های فوق خطاب به مدیران مربوطه صادر کرد.

نظری در حاشیه این بازدید اظهار کرد: سه سایت در حال احداث فوق از مجموع میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

کد خبر 6080116

دیگر خبرها

  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • انجام موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در نفت و گاز گچساران
  • ۳۰۰ هزار هکتار از مزارع استان مرکزی تحت پایش مبارزه با آفات قرار گرفت
  • چگونه ارز درمانی بگیریم؟
  • مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز منصوب شد
  • منوچهر رحمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندان مرکز شد
  • بیمارستان امام رضا (ع) مشهد قطب درمانی شرق کشور در حوزه قلب
  • آخرین آمار ذخیره‌سازی ۲۲۰ نمونه خون بند ناف در استان مرکزی ارائه شد
  • خارج کردن دندان از ریه بیمار در بیمارستان کوثر سنندج