Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گزارش میدانی خبرگزاری میزان از بازار ارز حاکی است با شتاب گرفتن سقوط آزاد قیمت دلار موج فروش ارز از سوی افراد مختلف در بازار بالا گرفته است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، همانگونه که پیشتر پیش بینی می‌شد روند کاهشی قیمت دلار که از ابتدای هفته آغاز شده بود امروز شتاب بیشتری گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  گزارش‌های میدانی خبرنگار میزان نیز حاکی از کاهش چشمگیر قیمت ارز در تابلوهای صرافی هاست.   بنابراین گزارش، در پی کاهش قیمت ها، تعداد فروشنده ها هم اکنون در بازار ارز افزایش پیدا کرده است و بسیاری در تلاش اند ارزهای خود را که با قیمت بالا و به امید گرانتر شدن خریداری کرده بودند، به بالاترین میزان ممکن بفروشند تا ضرر نکنند.   گزارش میدانی خبرگزاری میزان از بازار ارز حاکی است با شتاب گرفتن سقوط آزاد قیمت دلار موج فروش ارز از سوی افراد مختلف در بازار بالا گرفته است. بر این اساس افرادی که طی هفته‌های گذشته بر اثر جو روانی ایجاد شده از سوی دلالان اقدام به خرید دلار کرده بودند در حال فروش آن در بازار هستند. پیاده رو‌ها و صرافی‌های خیابان فردوسی مملو از افرادی است که در حال فروش ارز‌های خود هستند تا متضرر نشوند.   دلالانی که در خیابان فردوسی حضور دارند متفاوت القول از کاهش قیمت دلار می‌گویند، یکی از دلالان گفت: روز گذشته مقدار زیادی دلار خریدم، اما با کاهش قیمت‌ها بسیار متضرر شدم و در حال فروش آن‌ها هستم وی معتقد است روند کاهشی دلار طی روز‌های آینده ادامه خواهد داشت. همچنین صرافی‌ها عنوان می‌کنند هجوم برای فروش دلار از ظهر امروز از سمت افراد مختلف آغاز شده و تقاضایی برای خرید وجود ندارد و همگی فروشنده هستند. صرافی‌ها هم همانند دلالان معتقدند قیمت دلار طی روز‌های آینده باز هم کاهش می‌یابد.       انتهای پیام/  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازار ارز دلار فروش قیمت جو روانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط میلیونی قیمت سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش قدس آنلاین قیمت طلا و سکه در شروع معاملات اولین روز هفته با کاهش چشمگیر قیمت بازگشایی شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، افت قیمت در بازار طلا متاثر از کاهش ۸۰۰ تومانی قیمت دلار رخ داد و قطعات سکه را به کانال پایین‌تر کشاند.

عامله‌گران روند تقاضا را در بازار طلا متعادل عنوان می‌کنند و معتقدند آرامش سیاسی و کاهش قیمت دلار لیدر اصلی بازار طلاست.

فعالان بازار طلا با نیم‌نگاهی به کاهش قیمت‌ها می‌گویند، سرمایه‌گذاری در طلا و سکه باید بلندمدت باشد. آنها معتقدند اگر افراد پس‌اندازهای خود را به مدت حداقل پنج سال در این بازار نگه دارند، می‌توانند تورم موجود در نقدینگی دارایی‌شان را کنترل کنند.

گفتنی است اونس جهانی طلا در تعطیلات پایانی هفته بازارهای جهانی قرار دارد و روی رقم ۲۳۹۲ دلاری ثابت است.

سکه بهار به کانال ۳۹ میلیونی برگشت

قیمت سکه امامی روز شنبه یکم اردیبهشت با کاهش یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی با رقم ۴۳ میلیون و ۱۰۶ هزار تومانی معامله شد. سکه‌ بهار با افت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی روی قیمت ۳۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانی ایستاد.

شایان ذکر است در نخستین روز هفته قیمت نیم‌سکه با افت ۷۰۰ هزار تومانی و قیمت ربع ‌سکه با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی به کانال‌های قیمتی پایین‌تر برگشتند و به‌ترتیب با رقم ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شدند.

قیمت سکه گرمی روز شنبه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی داشت و روی رقم هفت میلیون تومان به کار خود پایان داد.

مثقال به کانال ۱۵ میلیونی برگشت

قیمت طلا روز شنبه کاهش قابل توجهی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۵۹۷ هزار تومان کاهش پیدا کرد و به کانال ۱۵ میلیونی برگشت. این مقدار طلا با قیمت ۱۵ میلیون و ۹۷۷ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱۳۸ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۶۹۱ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۶۴۲ هزار تومان بسته شد.

کاهش حباب سکه در اولین روز معاملاتی هفته تناسب بالایی با افت قیمت قطعات سکه داشت. حباب سکه امامی ۷۲۰ هزار تومان، سکه بهار ۱۶۹ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۱۷۵ هزار تومان، ربع‌سکه ۵۳۸ هزار تومان و سکه گرمی ۱۷۱ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

227217

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • قیمت طلا سقوط کرد
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • خرید و فروش دلار متوقف شد؛ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • سقوط میلیونی قیمت سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳