Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان جنوبی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در نشست خبری، برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی را به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی استان و کشور اعلام کرد و گفت: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی استان و کشور با هدف تأمین ورزشکار مدال آور برای شرکت در المپیک های جوانان و میادین آسیایی در 41 رشته ورزشی پسران و 29 رشته ورزشی دختران 12 تا 15 سال، هرساله برگزار می شود که خراسان جنوبی، امسال میزبان والیبال دختران کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهران سرپرست افزود: تمامی مسابقات ورزشی المپیاد، در سطح شهرستان ها برگزار می شود و سپس بعد از برگزاری المپیاد در سطح استانی، تیم های منتخب به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
وی گفت: منابع مالی لازم برای شرکت در المپیاد، در نظر گرفته شده و به زودی متناسب با افراد شرکت کننده در المپیاد به هیات ها تزریق خواهد شد.
وی با بیان اینکه بخش عمده ای از توفیقات ورزش و ورزشکاران مرهون زحمات رسانه هاست گفت: فهم سازمانی از مأموریت ها و ایجاد فرصت های برابر برای تمامی جوانان و ورزشکاران، از اصول اساسی کار ماست و از رسانه توقع داریم به کمک ورزش و جوانان آمده چرا که نگاه ما به رسانه، نگاهی مشورتی خواهد بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به این مطلب که ما به دنبال حفظ قدرت و غرور ورزش استان و کشور در میادین ملی و بین المللی هستیم، افزود: نماینده فوتبال استان در لیگ، با قدرت در حال بازی است و تلاش می کنیم تا در رشته های بسکتبال، والیبال و هندبال هم نمایندگانی داشته باشیم و امید است با برنامه ریزی موجود در سال آینده نیز تیم های قوی تری در لیگ ها داشته باشیم و نتایج مهمتری را در ارتقاء سطح عملکرد خود کسب کنیم.
سرپرست گفت: افتتاح دفاتر جدید هیات های ورزشی، افتتاح سالن ورزشی بنیاد مسکن، افتتاح خوابگاه ورزشکاران و سالن جلسات مجموعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین سالن آمفی تئاتر مجموعه ورزشی آزادی بیرجند نیز به همت خیرین به بهره برداری خواهد رسید.
مهران سرپرست افزود: با همکاری آموزش و پرورش طرح استعدادیابی و مشاوره ای برای سنین پایه را آغاز خواهیم کرد و در محل سالن های ورزشی، تست اولیه ورزشی این گروه سنی توسط هیات های ورزشی انجام می شود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان نشست خبری والیبال دختران خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، طبق عادت هر ساله لیگ والیبال کره جنوبی، مسئولان فدراسیون این کشور اسامی بازیکنان آسیایی که تیم های کره ای مجاز به خرید آنها هستند را اعلام کرد که بازیکنان ایرانی بسیاری در آن حضور دارند.

سید محمد موسوی، محراب  ملکی، طیب عینی، محمد بربست، امیرحسن فرهادی، امیرحسین ساداتی، علیرضا ابلوچ، علی طبری، عارف مرادی، محمد علی فلاح، علی حق پرست، محمد صادقی، فرهاد سال افزون، شهروز همایونفر منش، سعید رنجبر،سهیل کمال آبادی و علی فضلی هفده بازیکن ایرانی هستند که مسئولان والیبال کره جنوبی به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان کشور های آسیایی آن‌ها را در لیست خرید باشگاه های کره ای گذاشته اند.

مراسم درفت یا خرید این بازیکنان اردبیهشت اول تا سوم ماه می در هنگ کنگ برگزار خواهد شد که با توجه به مصافت طولانی بعید است بازیکنان ایرانی همه در آن حضور یابند.

لازم به ذکر است در بخش زنان هم مهسا صابری و مائده برهانی می توانند در بخش زنان شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب