Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@19:23:20 GMT

رونمایی از «سنگ آسمانی» در کن

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۹۸۵۱

رونمایی از «سنگ آسمانی» در کن

زکنا: ورنر هرتسوک کارگردان بزرگ آلمانی پس از بررسی آتشفشان‌های فعال دنیا این بار به دنبال ساخت مستندی درباره شهاب‌سنگ‌ها و ستاره‌های دنباله دار است.

ورنر هرتسوک کارگردان بزرگ آلمانی پس از بررسی آتشفشان‌های فعال دنیا این بار به دنبال ساخت مستندی درباره شهاب‌سنگ‌ها و ستاره‌های دنباله دار است.

ورنر هرتسوک در حال ساخت مستند بلند «سنگ آسمانی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند که در مراحل تولید قرار دارد درباره شهاب‌سنگ‌ها و ستاره‌های دنباله‌دار و تاثیرشان بر اسطوره شناسی و مذهب است. خریداران بین‌المللی، برای اولین بار هفته آینده فیلم را در بازار Store میپکام در کن خواهند دید.

در مستند «سنگ آسمانی» فیلمساز افسانه‌ای دوباره با پروفسور کلایو اوپنهایمر همکاری می‌کند. هرتسوک و اوپنهایمرِ زمین‌شناس، پیش از این در مستند بلند «در ژرفای دوزخ» برای نتفلیکس همکاری کرده بودند.

در مستنند «در ژرفای دوزخ» که نامزد جایزه امی شد این دو در سراسر زمین مسافرت می‌کنند و به محل آتشفشان‌ها سر می‌زنند و به بررسی تاثیر آتشفشان‌ها بر بشریت می‌پردازند.

آندره سینگر و لوکی استیپه‌تیک (برادر ناتنی هرتسوک) تهیه‌کنندگان مستند «در ژرفای دوزخ» قرار است این مستند را نیز تهیه کنند. هرتسوک و اوپنهایمر هم به صورت مشترک این اثر را کارگردانی خواهند کرد.

در مستند «سنگ آسمانی» هرتسوک و اوپنهایمر دوباره به جهانگردی خود ادامه می‌دهند. آن‌ها این بار به مکان‌هایی سر می‌زنند که بینش انسان را نسبت به شهاب‌سنگ‌ها و ستاره‌های دنباله‌دار افزایش داده به گونه ای که به آن ها کمک می کند تا بتوانند به ما درباره منشا حیات روی زمین بگویند.

فیگس جکمن رییس کمپانی اسپرینگ فیلمز و یکی از تهیه‌کنندگان این مستند درباره این همکاری می‌گوید: ما واقعا هیجان‌زده هستیم که با ورنر هرتسوک و کلایو اوپنهایمر باردیگر و آن هم زمانی که هر دو نگاهشان را به سمت ستاره‌ها می‌چرخانند، همکاری می‌کنیم.

منبع: مهر

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین عکس ها از داعشی ها در زندان / گزارش تنها خبرنگاری که به میان وحشت رفت مهمان جنجالی علی ضیاء کلیه اش را بخاطر بچه سرطانی نفروخته بود! اجل به دزد مهلت خروج از محل سرقت را نداد ! +فیلم این 11 کرکس را می شناسید؟ / آنها در تهران وحشت می آفریدند + عکس و فیلم ازدواج دختر تهرانی با قاتلی خشن در زندان! + عکس عکس بی حجاب همسر ماکرون در بازدید از یک مسجد ایرانی + جزییات فیلم لحظه کشته شدن شاه اینستاگرام ! + فیلم و عکس 16+ 5 روز تجاوز مرد شیطان صفت به 2 دزد خانه اش!+ عکس دردناکترین عکس از کباب کردن خرس در نوشهر! فریبا رازی داشت و باید سریع عروس می شد / پیمان با عروس باردار داماد شد! این دختر ازدواج ساختگی کرد! / او دلیل عجیی داشت! + عکس 2 زن اجازه دادند شوهرشان زن سوم بگیرد! / مرد 3 زنه چه رازی داشت؟! مردی سر خود را برید تا خوب نفس بکشد! + فیلم درس خواندن کودکان با مردگان در خوزستان ایران! + فیلم بازیگر زن ایرانی تسلیم شد و در بیمارستان بستری شد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه مستند فیلم بازار Store مسافرت سنگ دار شهاب سنگ کن رونمایی عکس فیلم زندگی روزنامه قتل زندان عراق کشته اینستاگرام ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رونمایی از یک ربات عجیب

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | رونمایی از یک ربات عجیب
  • مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی آسمانی شد
  • پدر شهید پرویز اسفندیاری آسمانی شد
  • مادر شهید علی محمدی مقدم آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر شهید علی محمدی مقدم در بشرویه 
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند