Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:25:55 GMT

تیم مقاومت تهران قهرمان لیگ برتر فوتسال امید شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۰۹۳۴

تیم مقاومت تهران قهرمان لیگ برتر فوتسال امید شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتسال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه‌های کشور شامگاه سه‌شنبه در قم به کار خود پایان داد و تیم مقاومت تهران موفق شد مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند و برای اولین بار چنین عنوانی را به دست بیاورد.

در شب پایانی این رقابت‌ها، در سالن شهید حیدریان قم ۲ مسابقه جذاب برگزار شد که هر ۲ بازی با نتایجی غیر منتظره همراه بود اما در نهایت این تیم مقاومت تهران بود که با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم فرش آرای مشهد به مقام نخست رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازی‌ها ابتدا تیم‌های مقاومت تهران و فرش آرای مشهد با هم روبرو شدند که این بازی با پیروزی ۴ بر ۳ تیم فرش آرای مشهد پایان یافت و این نتیجه زمینه را برای قهرمانی تیم آپکو پارس قم مهیا کرد مشروط بر این که تیم آپکو پارس قم می‌توانست با اختلاف ۲ گل تیم بدون امتیاز شهروند ساری را شکست دهد.

در جدال نماینده قم برابر شهروند ساری اما اتفاق‌های عجیبی رخ داد و در شرایطی که همه منتظر برد نماینده قم بودند تیم شهروند ساری با نمایشی متفاوت با نتیجه باور نکردنی ۵ بر یک برابر آپکو پارس به پیروزی رسید تا نماینده قم که در بازی آخر شانس قهرمانی داشت با این شکست در بین ۴ تیم مرحله نهایی، چهارم شود.

این نتیجه سبب شد تیم مقاومت تهران که در شب پایانی برابر فرش آرای مشهد شکست خورده بود و با التهاب به تماشای بازی نمایندگان قم و مازندران نشسته بود با وجود این شکست، قهرمان لیگ فوتسال امید شود و فرش آرا به مقام دوم برسد و سکوی سوم نیز از آن تیم شهروند ساری شود.

این نتیجه، پایانی تلخ بر ماه‌ها تلاش تیم آپکو پارس قم در لیگ برتر فوتسال امید بود در حالی که با توجه به میزبانی، آن‌ها از بیشترین شانس برای قهرمانی برخوردار بودند.

کد خبر 4432544

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ فوتسال مسابقات فوتسال اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر بوشهر یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد خطبه های نماز جمعه بارش باران سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه

امید عالیشاه کاپیتان محبوب تیم پرسپولیس بعد از تمام شدن بازی های ملی با یک استوری به استقبال بازی های باشگاهی رفت. تیم پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر برای قهرمانی می جنگد اما سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ برتر مانع سختی به نام استقلال دارند. استقلال هم اکنون با عملکرد بی نظیر شاگردان نکونام در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیسی ها در تعقیب آنها هستند.

تیم ملی ایران در این فیفادی در دو بازی به مصاف ترکمنستان رفت و هر دو بازی را با برد پشت سر گذاشت. این بازی ها در چارچوب مرحله مقدماتی راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!