Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاباد- ايرنا- معاون برنامه ريزي و هماهنگي امور عمراني فرماندار بوکان گفت: عامل اصلي تصادف و حوادث رانندگي در اين شهرستان مشکلات زيرساختي است که مي توان با مرتفع ساختن آنها آمار تلفات جاده اي را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، لقمان خسروپور روز چهارشنبه در جلسه هماهنگي مانور امداد جاده اي که با حضور نمايندگان حوزه مديريت بحران استانداري و راه و شهرسازي آذربايجان غربي برگزار شد، افزود: راه ها و محورهاي مواصلاتي اين شهرستان از وضعيت نامناسبي برخودار است که بايد به اين امر مهم رسيدگي جدي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: هر روز شاهد حوادث جاده اي بسيار ناگوار و دلخراش در سطح محورهاي مواصلاتي اين شهرستان هستيم که تا روزي که مشکلات زيرساختي جاده هاي ما مرتفع نشود شاهد اين حوادث خواهيم بود.
خسروپور ادامه داد: حل مشکلات زيرساختي مي تواند خطاهاي انساني را که يکي از عوامل اصلي تصادف هاي جاده اي است، پوشش دهد.
وي اتمام کنارگذربوکان، بزرگراه بوکان - مياندوآب و بوکان - سقز را خواسته به حق مردم اين منطقه دانست و اضافه کرد: ما در حد توان و به صورت جدي پيگير اجرا و اتمام اين طرح ها هستيم.
معاون برنامه ريزي و هماهنگي امور عمراني فرماندار بوکان اظهار کرد: احداث کنارگذر و مسير بوکان - مياندوآب هم اکنون فعال است ولي مسير بوکان - سقز به علت مشکلات معدن در حوزه بوکان غيرفعال شده است که در 2 ماه اخير با پيگيري هاي جدي مشکل معدنکاران مرتفع شد و ديگر بهانه اي براي توقف پروژه وجود ندارد.
وي افزود: چندين جلسه با پيمانکار، مشاور و مالکان زمين هاي کشاورزي در اين منطقه در سال جاري برگزار شده است تا اين پروژه ها در شرايط اقتصادي فعلي، فعال نگه داشته شوند.
به گزارش ايرنا، مانور امداد جاده اي با مسووليت ارگان هاي ذيربط طي روز هاي آينده در اين شهرستان اجرا مي شود.
محورهاي مواصلاتي بوکان به علت قرار گرفتن در مسير استان هاي آذربايجان غربي به کردستان يکي از جاده هاي پرتردد شمالغرب کشور به شمار مي رود.
7510/6185/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد افزود: در پی هشدار قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی تحت پوشش ایناداره کل ،۱۴ اکیپ راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۱۲۴ نیروی راهدار در محورهای مواصلاتی زاهدان، نصرت آباد، تفتان، خاش و حوزه سراوان مستقر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان‌های خاش، سراوان، گلشن، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی‌های لازم اندیشیده شده و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها برای کمک به مسافران تجهیز شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر، توصیه می‌شود مردم به اطلاعیه‌ها، هشدارها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند و قبل از تردد در محورها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها و وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی آگاه شوند.

کد خبر 6079415

دیگر خبرها

  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌های هوشمند مجهزند
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در بوکان
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است
  • ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی بروجن