Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مراغه - ايرنا - بانک سپه از عمل به تعهدات قانوني اين بانک در قالب اجراي قرارداد مشارکت طرح آزادراه مراغه - هشترود خبر داد.

به گزارش يکشنبه ايرنا، در اطلاعيه روابط عمومي بانک سپه در پاسخ به اظهارات نماينده هشترود در مجلس شوراي اسلامي با عنوان «بانک سپه به تعهدات خود در آزادراه هشترود - مراغه عمل نمي کند» آمده است: بانک سپه تعهدي مبني بر پرداخت مبلغ 50 ميليارد تومان بابت پروژه آزادراه مراغه -هشترود نداشته و وفق مفاد قرارداد مشارکت مربوطه نسبت به پرداخت سهم الشرکه خود براساس درصد پيشرفت پروژه اقدام مي نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اطلاعيه حاکي است: باتوجه به انصراف شريک بخش خصوصي از همکاري در اين زمينه و متعاقب آن ابلاغ محدوديت هاي قانوني در خصوص سرمايه گذاري هاي بانک از سوي مراجع نظارتي، قرارداد مشارکت مورد نظر به موقع عملياتي نشد.
در اظلاعيه اضافه شده است: اخيرا پس از پيگيري هاي صورت گرفته، مجوز لازم به بانک ابلاغ شده و شريک ديگري براي تامين 20 درصد هزينه هاي پروژه اعلام آمادگي کرده لذا تنظيم متمم قرارداد با شريک جديد در شرف اجراست.
به گزارش ايرنا، نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس شوراي اسلامي در 23 مهرماه جاري در جمع خبرنگاران از عدم انجام تعهدات بانک سپه به عنوان سرمايه گذار طرح آزادراه هشترود - مراغه انتقاد کرده بود.
سيد حمزه اميني در اين خبر اظهار کرده بود: قرار بود 50 ميليارد تومان به عنوان پرداخت اوليه ازسوي بانک سپه پرداخت شود که تاکنون عملياتي نشده است.(http://www.irna.ir/eazarbaijan/fa/News/83066262)
ساخت آزادراه 92 کيلومتري مراغه - هشترود در پنج قطعه و با هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري از سال 93 آغاز شده و اکنون پس از گذشت 39 ماه تنها از 30 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است.
در ساخت اين آزادراه سهم دولت 60، بخش خصوصي 20 و بانک سپه 20 درصد است.
جاده فعلي مراغه - هشترود به طول 101 کيلومتر، تقاطع و شاهرگ ارتباطي استان هاي آذربايجان شرقي، کردستان و آذربايجان غربي با حدود 10 ميليون نفر جمعيت است و همين امر، اهميت تسريع در ساخت آزادراه در اين مسير را دوچندان مي کند.
3077/7487
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۴ میلیارد تسهیلات تولیدی به طرح‌های عشایری قزوین

رئیس اداره امور عشایر استان قزوین از پرداخت ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ (ویژه تولید) به طرح‌های عشایری خبر داد.

سعید ابیت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از پرداخت ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ (ویژه تولید) به طرح‌های عشایری خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۷۰ درصد اعتبارات جز ۳ بند "ب" تسهیلات تبصره ۱۸ توسط عشایر استان قزوین جذب شده است.

وی افزود: با عنایت به اینکه اداره امور عشایر استان قزوین برای اولین بار جزو دستگاه‌های حمایتی قرار گرفته بود، بر همین اساس مبلغ ۳۴۳ میلیارد ریال تسهیلات به این اداره با عاملیت بانک‌های کشاورزی، صادرات و رفاه اختصاص پیدا کرد.

رئیس اداره امور عشایر استان قزوین ادامه داد: به همین منظور تعداد ۲۲۷ طرح به بانک‌های عامل معرفی که تاکنون ۱۶۱ طرح به مبلغ ۲۴۲ میلیون ریال موفق به جذب تسهیلات مذکور شده‌اند. با جذب بیش از ۷۰ درصدی تسهیلات مذکور اداره امور عشایر جز سه دستگاه برتر از بین نهادهای حمایتی در جذب تسهیلات ابلاغی تاکنون بوده است.

ابیت تصریح کرد: با تمدید زمان جذب تسهیلات تبصره ۱۸ از سوی بانک مرکزی تا پایان خرداد ۱۴۰۳ و همکاری بانک‌های عامل جذب تسهیلات در بخش عشایری ۱۰۰ درصد شود. در ضمن طرح‌های یادشده در زمینه خرید دام، زنبورداری، صنایع‌دستی و دیگر موارد مرتبط بوده است.

کد خبر 746338

دیگر خبرها

  • رتبه نخست خراسان رضوی ‌در پرداخت وام ازدواج
  • کنایه تاج به باشگاه‌های معترض سقف قرارداد
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تسهیلات تولیدی به طرح‌های عشایری قزوین
  • با این تصمیم داروخانه‌ها، دارو گران می‌شود
  • با این تصمیم داروخانه‌ها، دارو گران می‌شود 
  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • بانک‌ها در توسعه بخش درمان استان بوشهر مشارکت کنند
  • آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد