Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و یکمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در75 مدرسه بخش دلوار برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ عبدالرضا زمانی رئیس آموزش و پرورش دلوار در حاشیه مراسم انتخابات شوراهای دانش آموزی در متوسطه دوم معراج بوالخیر بخش دلوار اظهار کرد: انتخابات شوراهای دانش آموزی نوعی تمرین دموکراسی است و توسعه قدرت تصمیم سازی و بهبود نظام تصمیم گیری در آموزش و پرورش از طریق مشارکت دانش آموزان امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: با بیان اینکه تکریم عملی شخصیتی دانش آموز یکی از مهمترین اهداف شوراهای دانش آموزی است و نقش پررنگ و تاثیر گذاری دارند گفت: نتیجه مشارکت دانش آموزان در اداره امور مدارس، ایجاد روحیه خودباوری، تصمیم سازی و تصمیم گیری ، مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری است.

زمانی، ارج نهادن به شخصیت و کرامت دانش آموزان و تقویت خود باوری و اعتماد به نفس در آنان را از دیگر اهداف این انتخابات برشمرد و گفت: منتخبان شورای دانش آموزی در مدارس و آموزشگاه ها نقش همراهی با مدیر مدرسه را ایفا و در مسائل مختلف به مسئولان آموزشگاه ها کمک می کنند.

رئیس آموزش و پرورش دلوار خاطر نشان کرد:انتخابات شوراهای دانش آموزی در75 مدرسه شهری و روستایی بخش دلوار و با مشارکت 1950 ابتدایی، متوسطه اول 1421 نفر،و متوسطه دوم 947 نفر و مشارکت کلی در بخش دلوار با تعداد 4358 نفر دانش آموز برگزار شد.

زمانی گفت: با تشکیل شوراهای دانش آموزی، دانش آموزان عملا در تدوین برنامه های آموزشگاه حضور دارند، خواستار مشارکت دانش آموزان در تصمیم گیری ها و توجه به نظرات آنان توسط مدیران مدارس شد.

در پایان برنامه از منتخبین شورای دانش آموزی سال قبل با حضور اعضاء شورای اسلامی و دهیار تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک هفته‌ای تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، بر اساس جدول زمان‌بندی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات این انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و در ساعت ۸ روز ۲۰ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

این انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی»، «ملایر» و «ورامین» برگزار می‌شود.

در این انتخابات، ۹۰ داوطلب برای ۴۵ کرسی باقی‌مانده بهارستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی ورزشی ۱۸ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در قم
  • دانش‌آموزان برای انتخاب‌ رشته احساسی تصمیم نگیرند
  • برگزاری دومین اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزی در محمدیه و مهرگان
  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد