Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@16:36:58 GMT

لباس رزم برتن بازیکنان کاشیماآنتلرز+عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۱۳۲۷۷

لباس رزم برتن بازیکنان کاشیماآنتلرز+عکس

به گزارش وانانیوز، 

مردم ژاپن هنوز هم احترام خاصی برای آداب و رسوم قدیمی  به جا مانده از سامورایی ها قائل هستند، آدابی که هر از گاهی احترام گذاشتن به آن در صدر برنامه های مردم و چهره های شاخص این کشور قرار می گیرد تا این دفعه پای ستاره های کاشیماآنتلرز برای احترام گذاشتن به این آداب و رسوم باز شود.


ستاره های کاشیما بعد از این که بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 را با دو گل از پرسپولیس در خانه بردند حالا برای حضور در نیمه دوم این جنگ بزرگ باید راهی ایران و ورزشگاه آزادی تهران شوند تا در جهنم سرخ این ورزشگاه ترسناک به دنبال رویایی بزرگ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویایی که عملی شدن آن نیاز به برتری در جنگی حیثیتی دارد از همین رو سران این باشگاه با پیش کشیدن آئین سامورایی در اندیشه بالا بردن روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان خود بودند.


در آستانه سفر کاروان این باشگاه به تهران مسئولان کاشیما با برتن کردن لباس مخصوص سامورایی ها و بستن شمشیرهای معروف بر کمر آنها به نوعی لباس رزم تن بازیکنان کردند تا برای جنگ بزرگ شنبه آینده تهران از حالا اعلام آمادگی کنند. یکی از این ستاره ها آتسوتو اوچیدا مدافع سرشناس و مصدوم بازی رفت بود که تصاویر این بازیکن با لباس سامورایی سرو صدای زیادی به راه انداخت.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی