Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@11:21:27 GMT

انتقاد لوئیس فراخان از سیاست های ظالمانه آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۳۰۳۷۴

انتقاد لوئیس فراخان از سیاست های ظالمانه آمریکا

رهبر جنبش مسلمانان امریکا که طی هفته اخیر در ایران به سر می برد، امروز در یک نشست خبری با حضور نمایندگان خبرگزاری های داخلی و خارجی از سیاست های خصمانه دولت ترامپ در تحریم ظالمانه علیه ملت ایران انتقاد کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  ­لوئیس فراخان گفت: من در زمانی در ایران هستم که برادران و خواهران ایرانی به خاطر اعمال تحریم های ظالمانه ترامپ مورد هجمه قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در قالب برجام به طور کامل و به درستی عمل کرده است، افزود: این در شرایطی است که دولت امریکا از این توافقنامه به صورت یکجانبه خارج شده و سخت ترین تحریم ها را علیه ایران اعمال کرده است.
رهبر جنبش مسلمانان امریکا گفت: تمام نهادهای ناظر بین المللی به صورت مستند اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران حتی  یکی از موارد این توافقنامه را نیز نقض نکرده است.
لوئیس فراخان همچنین با طرح این سوال که قرار بود در قالب این توافقنامه 150 میلیارد دلار پول در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد آیا پرداخت شده است یا نه، افزود: ایران به تعهد خود در تمام زمینه ها پایبند بوده است ولی طرف های قرارداد هنوز به طور کامل نتوانسته اند پایبندی خود را به آن نشان دهند.
رهبر جنبش مسلمانان امریکا دلیل حضور خود در ایران را جزئی از خانواده ملت ایران بودن ذکر کرد و گفت: من شهروند دنیا هستم همانگونه که خانواده من در افریقا، در آسیا و در تمام جهان است، خانواده من در ایران نیز هست.
لوئیس فراخان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت سیاسی حاکم بر جهان و وجود ظلم، کفر و جنایت از جانب برخی از کشورهای بزرگ افزود: شیطان چهره مسیح و یهود را تغییر داده است بنابراین باید حضرت مهدی (عج) بیایند تا چهره شیطان را برملا کنند و بار  ديگر دين را تطهير و همه با برادري زندگي كنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لوئیس فراخان رهبر جنبش مسلمانان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۳۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت