Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ ۲ حمیدرضا صالحی فرد فرمانده نیروی انتظامی قیرو کارزین گفت: ماموران انتظامی کلانتری شهرستان قیروکارزین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یکدستگاه پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۹۰ هزار نخ سیگار خارجی و ۷۲۰ پاکت تنباکو میوه‌ای خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیون ریال برآوردشده است.

سرهنگ ۲ صالحی فرد تصریح کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق تدابیر لازم را اتخاذ کرده اند و از برخورد قانونی با قاچاقچیان دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/ن

کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در قیروکارزین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماهي قاچاق در سيريک 

سرهنگ محمدرضا رستمي فرمانده انتظامي شهرستان سيريک گفت:مأموران انتظامي مستقر در ايستگاه بازرسي بونجي مهر شهرستان سيريک در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز ، حين کنترل و بازرسي خودروهاي عبوري محور جاسک –سيريک به يک دستگاه خودرو نيسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: ماموران جهت بررسي خودرو را متوقف و در بازرسي از آن يک  تن ماهي قاچاق کشف و در اين رابطه يک متهم و راننده خودرو را دستگير کردند.

سرهنگ رستمي ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادي يک ميليارد ريال عنوان کرده و افزود : متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد