Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، عصر امروز، 7 آذر ماه، در محفل دیدار و نکوداشت شاعر گرانقدر انقلاب اسلامی، بیت‌الله جعفری، بیان کرد: اهل بیت عصمت و طهارت، به شعر اهمیت بسیاری داده و همواره شاعران را تشویق و تربیت کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه شعرا در طول تاریخ اسلام، مبلغان پیامبران، اهل بیت و دین اسلام بوده‌اند، خاطرنشان کرد: شاعران، به وسیله شعر، مبانی دین و تشیع را تقویت کرده‌اند و شعرهایی سروده‌اند که مفاهیم معنوی و انقلابی را دربرداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: امام حسین(ع) نیز در کربلا، خودشان را با شعر معرفی نمودند و رجزی که خواندند به صورت شعر بود و اگر اشعاری که ائمه اطهار سروده‌اند، گردهم آوریم، مجموعه بسیار خوبی از اشعار معنوی و دینی، جمع‌آوری خواهد شد.
وی با بیان اینکه بیت‌الله جعفری, نه تنها در استان، بلکه در سراسر کشور به عنوان یک شاعر انقلابی برجسته شناخته می‌شود، اظهار کرد: هنر، اگر با معارف دینی و اسلامی درهم آمیخته شود، ماندگارتر خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن امام جمعه ارومیه شاعر انقلابی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشتی برای امیر انقلابی ارتش

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید "محمد ولی قرنی" صبح امروز در ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد.
قرنی، اولین رئیس ستاد مشترک ارتش بود که اردیبهشت سال ۵۸ بدست گروهک فرقان به شهادت رسید.

      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • بزرگداشتی برای امیر انقلابی ارتش
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد