Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر امور برق شمال غرب شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان هزینه اجرای این طرح را یک میلیارد و 700میلیون ریال دانست و گفت : در این طرح یک دستگاه ترانس هوایی به ظرفیت 400 کیلوولت آمپر از حریم خارج و 400 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعيف فرسوده بهينه سازي و رفع حريم شده است
داریوش باروتی افزود:یک دستگاه ترانس هوایی نیز در این طرح از حالت شعاعی خارج و دررينگ شبکه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما شبکه فشار متوسط شرکت توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مجتبی گوهری، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان دانش سالار ایرانیان از طراحی و تولید فوت مدیسنس برای درمان عارضه‌های پا و حرکتی، عنوان کرد: از این دستگاه به منظور سنجش میزان توزیع فشار روی کف پا به صورت ایستا و پویا استفاده می‌شود.

وی درباره نحوه عملکرد محصول فوت مدیسنس توضیح داد: این دستگاه با ارائه نمودار های متناسب با موقعیت و میزان فشار در هر نقطه از کف پا، محل دقیق نیروهای اضافی وارده بر کف پا را مشخص کرده و برآیند مرکز فشار بدن را نشان می دهد. با بهره‌گیری از این دستگاه می توان اطلاعات کاملی را برای آنالیز عملکرد پا و ناهنجاری‌های ظاهری و عملکردی آن بدست آورد. این دستگاه قابلیت سنکرون سازی با دوربین جهت شناسایی راستای پا و زاویه آشیل را داراست. همچنین این دستگاه از قابلیت اتصال به دستگاه تراش دقیق، برای ساخت کفی طبی نیز برخوردار است.

مدیرعامل شرکت دانش‌سالار ایرانیان با اشاره به نیاز آزمایشگاه‌های تربیت بدنی، مراکز توان‌بخشی، حوزه ارتوپدی و مراکز تحقیقاتی به این دستگاه، عنوان کرد: کاربرد دستگاه فوت مدیسنس در کلینیک های ارتوپد فنی و حرکات اصلاحی گسترش یافته است و به کمک این ابزار آزمایشگاهی، ضمن شناخت منشأ و میزان ناهنجاری‌های کف پا و حرکتی، زمینه برای اقدامات درمانی بعدی فراهم می‌شود.

گوهری با اشاره به کیفیت‌ مشابه سایر نمونه‌های خارجی در عین قیمت تمام شده‌ پایین‌تر عنوان کرد: تاکنون با تولید و تجاری‌سازی محصول فوت مدیسنس ایران‌ساخت، موفق شدیم ۱۰۰ دستگاه را به مراکز متقاضی تحویل دهیم و با توجه به قیمت تمام شده این دستگاه، تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی ریالی به ارمغان آورده است. با توجه به قیمت مناسب‌تر و خدمات پس از فروش، امکان صادرات این محصول دانش‌بنیان به دیگر کشورها وجود دارد.

مدیرعامل شرکت دانش‌سالار، عنوان کرد: فوت مدیسنس محصولی است که کار تولید می کند به ازای هر دستگاه می توان کسب و کاری راه انداخت و به طور مستقیم برای ۴ نفر کار ایجاد کرد.

این فعال حوزه دانش‌بنیان با اشاره به ظرفیت بالای معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: معاونت علمی از ظرفیت بسیارخوبی برای برای معرفی شرکت های دانش بنیان برخوردار است و برای رونق تولید دانش‌بنیان می‌تواند بزرگ‌ترین کار را در توسعه بازار این شرکت‌ها انجام دهد.

کد خبر 6080588 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • مسدود شدن راه ۱۵۴ روستای نیکشهر و ۴۷۰ مورد خاموشی فشار ضعیف
  • محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در نهاوند
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان