Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، این گروه از دانش آموزان قرچکی به عنوان نخستین گروه راهیان نور مدارس دخترانه روز دوشنبه با بدرقه مسئولان شهرستان عازم سرزمین های عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور شدند.
سرپرست فرمانداری قرچک در این مراسم گفت: اردوهای راهیان نور به عنوان اقدامی فرهنگی در راستای آشنا کردن دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی با فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ ایستادگی و مقاومت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهمن خطیبی افزود: دانش آموزان باید بدانند که برای استقرار امنیت و آرامش پایدار در کشور ، چه زحمات و تلاشهایی صورت گرفته و اگر امروز به راحتی به تحصیل علم می پردازند، مرهون ایثار شهیدان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وی تصریح کرد: اردوی راهیان نور ، سراسر نور و معنویت بوده و تأثیر به سزایی در تقویت روحیه ایثارگران دانش آموزان ایفا می کند ، به جاست تا دانش آموزان خاطرات خود را از این سفر ثبت کرده و در هنگام بازگشت ، برای دیگر دانش آموزان بازگو کنند.
سرپرست فرمانداری قرچک اظهار داشت: دانش آموزان در مدت سه روز با حضور در مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار و فاو از یادمان شهدا بازدید کرده و در برنامه های فرهنگی شرکت می کنند.
بیش از 50 هزار دانش آموز در مدارس قرچک مشغول به تحصیل هستند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اردوهای راهیان نور ایران اسلامی دانش آموز دانش آموزان مدارس دخترانه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز