Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: چند کبوتر در پی آتش سوزی در پشت بام یک خانه در بوکان بطرز دردناکی تسلیم مرگ شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، آتش گرفتن پشت بام منزلی در کوچه لاچین ۱۷ و سرایت آن به آشیانه کبوتر ها باعث تلف شدن تعداد زیادی کبوتر شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سهیل با خنده های مستانه به سراغم آمد و بی آبرویم کرد / مهرداد در انتظار طناب دار پسر جوان در محله پیشاهنگی کرج حمام خون به راه انداخت +عکس رفتارهای خارج از عرف مادرم با مردان مشهدی آبروییم را برده است / کمکم کنید پیدا شدن اجساد 3 مرد در خیابان رودکی که قربانی کینه قدیمی شدند سرنوشت دختر فراری مشهدی و خانه مجردی 2 پسر جوان مادرم مرا به ساقی موادمخدرش فروخت التماس های بهزاد در تیمارستان فایده ای نداشت تا او با فرارش نشان داد درست می گوید+ عکس گرفتار شدن مرد غواص میان آرواره های کوسه قاتل حمله حیوان غول پیکر به خودروی گردشگران+ عکس تصویر 4 زن شرور که در حین کار خلاف دستگیر شدند+ عکس نوجوان خوزستانی به خاطر گرسنگی و فقر خودکشی کرد+عکس بلای شیطانی که معلم بوشهری بر سر دانش آموز آورد / واقیعت ماجرا چیست؟ وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! این زن موقرمز به خاطر تزریق ژل زیبایی به اندام زنانه اش کشته شد+عکس تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد همخوابی اجباری نامادری با پسر 15 ساله شوهرش در برابر دوربین جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اولین عکس از 3 کودک زاهدانی که در آتش سوزی مدرسه کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents اخبار حوادث عکس آتش شعله های آتش ساعت بوکان عکس مرد جوان قتل زن آتش سوزی بیمارستان قربانی زاهدان دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

در روز‌های گذشته فیلمی منتشر شد که نشان‌دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده و حالش بد شده و مردم در حال امدادرسانی به او هستند.

با پیگیری‌های خبرنگار تسنیم در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

شما می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # گشت ارشاد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رها کردن یک کبوتر در پارلمان اروپا جنجالی شد
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان