Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:45:53 GMT

پیش بازی لیورپول- آرسنال

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۴۸۱۰۲

پیش بازی لیورپول- آرسنال

در حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر، لیورپول در استادیوم آنفیلد میزبان آرسنال خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف هفته های اخیر منچستر سیتی باعث شد لیورپول به صدر جدول لیگ برتر برسد و حالا این تیم با چهارامتیاز برتری به تاتنهام و هفت امتیاز به سیتی در آستانه سال جدید در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن سو آرسنال در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته و هفته قبل تساوی این تیم برابر برایتون باعث شد آنها رتبه پنجم جدول را به خود اختصاص دهند.

 

 

در ترکیب لیورپول غیبت بازیکنانی چون چمبرلین، ماتیو و گومز قطعی بوده و حضور جیمز میلنر نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. اما آرسنال نیز نمیتواند از بازیکنانی چون میخیتاریان، بیرین و راب هولدینگ نیز در این دیدار حساس استفاده کند.

 

لیورپول ماه هاست در استادیوم آنفیلد مغلوب نشده و در سی بازی آخر خانگی خود همیشه بی شکست بوده است، همچنین با تقویت خط دفاعی این تیم در فصل جاری، آن ها در دوازده بازی از چهارده بازی آخر خود در آنفیلد موفق به ثبت کلین شیت شده اند.

 

اما در سوی مقابل و با اضافه شدن انای امری، آرسنال در هفده بازی آخر خود در لیگ برتر تنها یک بار مغلوب شده و لیورپول برای حفظ روند فوق العاده خود در لیگ کار دشواری برای غلبه بر آرسنال رده پنجمی دارد.

 

ترکیب احتمالی:

 

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا منصوری می‌گوید قطعا وقتی اشتباهی رخ می‌دهد و اگر هر بار تکرار می‌شود باید به دنبال حل آن بود. چه به وسیله آموزش بیشتر و چه تحقیق و البته برگزاری جلسه برای ریشه کن کردن آن. اما این موضوع در فوتبال ایران اتفاق نمی‌افتد و همه چیز با یک محرومیت و دوباره ابلاغ مجدد و احیانا اشتباهی تکرار سیکل تکراری فوتبال ایران را تشکیل می‌دهد.

منصوری درباره اعتراض دامنه‌دار به داوران در فوتبال ایران می‌گوید: داوران همان داوران هستند. شاید تغییراتی از 5 سال پیش داشتیم اما تغییرات زیادی نداشتیم. پس داوران همان‌ها هستند و داور از مریخ که نمی‌توانیم بیاوریم.من ایراد رو تشکیلات و ساختار میبینم نه فقط کمیته داوران یا دپارتمان داوری. فدراسیون باعث شده فوتبال و طرفداران فوتبال و عوامل فوتبال این دید را به داوری داشته باشند. متاسفانه به جایی رسیدیم که فکر کنم اگر این رویه ادامه داشته باشد، آینده بدتری هم خواهد بود. من الان کارمند شهرداری و در حوزه اجتماعی هستم، شما فکر کنید مرا بگذارند در حوزه شهرسازی. چه اتفاقی می‌افتد؟ وقتی در این بخش تخصص ندارم چه اتفاقی می‌افتد؟ این بزرگترین مشکل ماست؛ اینکه انتخاب‌های درستی نداریم. شاید نوع آمدن دوستان درست نبوده که البته همه این موارد برمی‌گردد به آن تشکیلات.

وی ادامه داد: وقتی هر هفته اشتباه رخ می‌دهد چرا جلسه نمی‌گذارند و از خبره‌ها بهره نمی‌گیرند برای حل آن. این موضوعی است که در تمام سطوح اتفاق می‌افتد. ولی در این بخش کلا پشت گوش می‌افتد. شاید اینطور فکر می‌کنند که زمان همه چیز را حل می‌کند. مثل یک قاضی که برای دادن حکم قصاص به دنبال وقت دادن است تا شاید اولیای دم نظرشان تغییر پیدا کند. اما اینطور نیست. شما ببینید هیچ هفته‌ای نبوده که نتیجه تغییر پیدا نکند. داور اشتباه می‌کند، تیم A ضرر کرده و چرا کسی درباره تیم B حرف نمی‌زند؟ چرا حریفانی که سود کردند کسی حرف نمی‌زند از آنها؟ خوشبختانه امتیازی به داوران نمی‌رسد و اگر جدول امتیاز داوران داشتیم الان قهرمان بودند!

منصوری با اشاره به این موضوع که برای ریشه کن کردن مشکلات از اساتید بهره برد می‌گوید: وقتی اشتباهات تکرار می‌شود چرا هیچ وقت درباره آن جلسه‌ای تشکیل نمی‌شود؟ چرا از داوران قدیمی مشورت گرفته نمی‌شود؟ اینکه هیچ هفته‌ای نبوده که شاهد اشتباه داوری نباشیم خوب نیست.

وی درباره اینکه آیا تاکنون با پیشنهادی پشت پرده مواجه شده نیز اینطور واکنش نشان داد: والله خوشبختانه که کسی تا به امروز به من چنین چیزی نگفته و نخواسته است و چنین تجربه‌ای را نداشتم. حرف زیاد بوده ولی من خودم به شخصه وجدانا تا حالا چیزی تجربه نکردم. ولی یک سری مثل پازل هست اما هیچ قابل اثبات هم نیست و شاید ردپایی نمی‌گذارند! به نظر من یک مشکلی که وجود دارد این است که آدم‌های متخصص را به کار نمی‌گیرند. این مثل پازل می‌ماند، وقتی شما یک نفر غیرمتخصص را بالا می‌گذارید روی تمامی عوامل تاثیر می‌گذارد و مشکلات بعدی را شکل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است