Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@19:02:32 GMT

ریزش سنگ در جاده چالوس ۴ مصدوم داشت/مسیر باز شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۴۸۲۳۳

ریزش سنگ در جاده چالوس ۴ مصدوم داشت/مسیر باز شد

خرداد: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از رفع انسداد محور کرج-چالوس پس از ریزش بهمن خبر داد.


مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ساعتی پیش شاهد ریزش بهمن در پیچ سرهنگ بودیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز ادامه داد: در کنار ریزش بهمن، در محدوده پل خواب هم ریزش کوه اتفاق افتاد که هر دوی این حوادث باعث انسداد محور کرج-چالوس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او توضیح داد: به محض وقوع این حوادث، نیروهای راهداری وارد عمل شده و برای رفعی انسداد اقدام کردند.
جهانی گفت: خوشبختانه در مدت‌زمان کوتاهی هم برف‌های سرازیر شده و هم سنگ‌هایی که به وسط جاده غلتیده بودند، از مسیر برداشته شدند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسیر برای تردد خودروها باز بوده و انسداد این محور به طور کامل رفع شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: به دلیل انسداد چندساعته در محور کرج-چالوس، تردد خودروها در این مسیر با کندی مواجه است و به ویژه در محدوده تونل کندوان ترافیک سنگین است.
جهانی گفت: متأسفانه حادثه ریزش سنگ در این محور باعث مصدوم شدن چهار تن و خسارت به پنج خودرو شده است. برچسب ها: ریزش سنگ ، جاده چالوس ، جاده‌ای البرز

منبع: خرداد

کلیدواژه: ریزش سنگ جاده چالوس جاده ای البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از اجرای عملیات پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ خبر داد. - اخبار استانها -

کوروش روشن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از آمل با اشاره به ریزش سنگ در چند نقطه محور هراز گفت: این ریزش در پی بارندگی شدید در شب گذشته حدود شش عصر و روز سه شنبه در 30 کیلومتری آمل به تهران منطقه لهاش تا 90 کیلومتر امام‌زاده هاشم یعنی حدود 65 کیلومتر از محور اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، در حال انجام است، افزود: چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه 30 نفر از نیروهای راهداری مشغول پاکسازی محور هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از خسارت یک دستگاه خودروی سمند در پی ریزش سنگ خبر داد و گفت: این اتفاق در پی عدم توجه راننده خودرو به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران رخ داد. 

روشن یادآور شد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون محور هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، گفت: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، شاهد شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده هستیم.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز گفت: از رانندگان و مسافران درخواست می‌شود با توجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیرضروری در این جاده خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد‌