Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر مقدس کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره جدیدترین و اولین تجربه خود در صحنه تئاتراظهار کرد: برای اولین بار تهیه‌کنندگی نمایشی با عنوان «شکلک» را به کارگردانی افسانه منادی و نویسندگی نغمه ثمینی بر عهده دارم.

وی درخصوص بازیگران این نمایش عنوان کرد: بیشتر سعی کردیم از بازیگران بومی استان مازندران در این نمایش استفاده کنیم و دوستانی چون ساجده نجاریان، محمد حسینی، نگین متولی و بردیا حمیدزاده از بازیگران گروه ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان فیلم سینمایی «دشت ارغوانی» افزود: این نمایش از چهارم دی ماه در پلاتو تجربه کارگاه تجربی هنر بابل مازندران روی صحنه رفته است و تا یک‌ماه نیز ادامه خواهد داشت. البته احتمال دارد در تهران هم اجرا داشته باشیم.

مقدس درباره روایت داستانی نمایش «شکلک» تصریح کرد: موضوع این نمایش تاریخی و خاص است و برگرفته از یکی از نمایشنامه‌های خوب نغمه ثمینی است که حدود هفت ماه در پلاتو شهر مازندران تمرین داشتیم.

این کارگردان عنوان کرد: فاطمه شافعیان به عنوان دستیار کارگردان، مریم سجادیان طراح پوستر، نوژان مقدس ساخت تیزر و طراحی صحنه و ... با ما نیز در این نمایش همکاری دارند.

مقدس با اشاره به فعالیت‌های پیشین خود در حوزه تئاتر بیان کرد: تمامی سال‌های نوجوانی و جوانی در کانون پرورش کودکان و نوجوانان تهران تئاتر کار می‌کردم و می‌نوشتم. بعد از انقلاب و سال ۵۸ در نمایش «مسلخ» به کارگردانی فرهاد مجدآبادی به عنوان بازیگر در تالار رودکی روی صحنه رفتم و همان سال‌ها در اداره تئاتر هم با او همکاری می‌کردم، اما سال‌ها بعد در حوزه سینما مشغول شدم و فرصتی برای ادامه کار در تئاتر پیدا نکردم. البته همچنان تئاتر برای من جذابیت دارد و امیدوارم بتوانم در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر فیلم سینمایی کارگردان تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار،   پیش از این در چهاردمین جشنواره بین المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه  در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.   

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از: مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌برد.  
در خلاصه نمایش آمده است:چیزی تا سحر نمانده، لحظه‌ی وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • این خبرها را از دست ندهید
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان