Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله باعامر، اسطوره فوتبال یمن روایت جالبی از جام ملت‌های آسیا ۱۹۷۶ به میزبانی ایران بیان کرد. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الاتحاد امارات، عبدالله باعامر درباره حضور تیم ملی فوتبال یمن در جام ملت‌های آسیا 2019 پس از گذشت 42 سال گفت: انتظار می‌رود که سطح فنی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صعود یمن به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 نشان‌دهنده شایستگی‌های این تیم بود. این صعود در شرایط جنگ و بحران یمن لبخند را روی صورت‌های مردم نشاند. بازیکنان تیم ملی فوتبال یمن بدین‌خاطر شایسته تقدیر و احترام هستند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال یمن سپس با اشاره به جام ملت‌های آسیا 1976 که به میزبانی ایران برگزار شد خاطرنشان کرد: سطح فنی این رقابت‌ها با توجه به حضور بازیکنان بزرگ و مستعد بسیار خوب بود. تیم ما به دلیل حضور بسیار زیاد تماشاگران ایرانی تحت فشار سنگین روانی قرار داشت. می‌توانید متصور شوید که 120 هزار تماشاگر بدون توقف در حال هجوم به شما و تشویق تیم‌شان هستند. در همه بازی‌های ما این روند تکرار شد. یکی بهترین خاطرات من از این رقابت‌ها که هرگز فراموش نمی‌کنم انتخاب من و علی پروین، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از سوی کمیته مستقل فنی به عنوان بهترین بازیکنان غرب آسیا در این رقابت‌ها بود. این برای من افتخاری بزرگ محسوب می‌شد.

عبدالله باعامر در خاتمه اظهار داشت: با توجه به شرایطی که فوتبال یمن دارد انتظار ظهور ستاره جدید در تیم ملی در جام ملت‌های آسیا سخت به نظر می‌رسد. البته بازیکنانی هستند که می‌توانند ثبات تیمی یمن را نشان دهند. غیبت 42 ساله یمن در جام ملت‌ها نیز به خاطر نبود برنامه‌ریزی کوتاه و بلندمدت در فوتبال کشورمان است.

تیم ملی فوتبال یمن در گروه D جام ملت‌های آسیا در کنار تیم‌های ملی ایران، عراق و ویتنام قرار دارد. این رقابت‌ها از 15 دی با شرکت 24 تیم در 4 شهر امارات شامل ابوظبی، دبی، العین و الشارجه آغاز خواهد شد.

رسانه قطری: بازی تدارکاتی با ایران مفیدتر از بازی رسمی است

انتهای پیام/

 

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت جواد خیابانی از فوتبالیست بودن تا گزارشگر فوتبال شدن از زبان خودش (فیلم)

 

 

 

منبع : ورزش سه 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی (فیلم) حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی در مراسم همسر زنوزی (فیلم) جشن تولد جواد خیابانی در شب‌های مافیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله: شرم‌آور بود
  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • روایت جواد خیابانی از فوتبالیست بودن تا گزارشگر فوتبال شدن از زبان خودش (فیلم)
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران
  • بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران
  • عکس| دیدار علی دایی و خواننده لس‌آنجلسی در آمریکا
  • عکس| دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در آمریکا
  • (عکس) دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در یک مهمانی شبانه در آمریکا
  • دیدار علی دایی با خواننده معروف لس‌ آنجلاسی در یک مهمانی! + عکس
  • روایت جواد قارایی از شنیدن غرش موشک‌های ایرانی