Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@13:34:20 GMT

مدال گرفتن ساوت‌گیت و هری کین از ملکه

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۰۴۷۵

مدال گرفتن ساوت‌گیت و هری کین از ملکه

به گزارش رسانه‌های انگلیسی نام گرت ساوت‌گیت سرمربی و هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس در میان افرادی که قرار است به مناسبت سال نوی میلادی در انگلستان مدال افتخار دریافت کنند دیده می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، به گزارش رسانه‌های انگلیسی گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس در مراسمی که به مناسبت سال نوی میلادی در این کشور برگزار خواهد شد از جمله افرادی خواهد بود که به دلیل خدمات فوق‌العاده‌شان به انگلستان از طرف ملکه این کشور مدال افتخار دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس هم دیگر فوتبالی‌ای است که در این مراسم مدال خواهد گرفت. ساوت‌گیت و هری کین بعد از درخشش فوق‌العاده انگلیس در جام ملتهای روسیه و رسیدن تیم ملی این کشور به مرحله نیمه‌نهایی برای اولین بار بعد از سال 1990 برای دریافت این مدالها انتخاب شده‌اند.

 

 

 

ساوت‌گیت در مورد دریافت این مدال گفت:" من به انگلیسی بودنم واقعا افتخار می‌کنم و از اینکه فرصت پیدا کرده‌ام تا بیش از 50 بار به عنوان بازیکن در تیم ملی انگلیس بازی کنم و در یک جام جهانی سرمربی تیم ملی کشورم باشم به خود می‌بالم. امیدوارم تمام کسانی که در طول دوران فوتبالم از من حمایت کرده‌اند از اینکه شایسته دریافت چنین مدال پرافتخاری تشخیص داده شده‌ام به خود ببالند. اگر کمک و راهنمایی آنها نبود من امروز به اینجا نرسیده بودم".

 

هری کین کاپیتان گلزن انگلیس هم درباره دریافت مدال افتخار حکومت انگلستان گفت:" من واقعا باورم نمی‌شود که چنین اتفاقی افتاده باشد. ما چه در باشگاه و چه در تیم ملی سال فوق‌العاده‌ای داشته‌ایم ولی من اینقدر خوشحالم که نمی‌توانم احساساتم را با کلمات بیان کنم. من عاشق کشورم هستم و میهن‌پرستی پرشورم. انتخاب ما برای دریافت این افتخار نشان می‌دهد که جام جهانی در تابستان امسال برای مردم این کشور چقدر مهم بوده. من از همه هم‌بازی‌ها و مربی‌هایم چه در تاتنهام و چه در تیم ملی انگلیس تشکر می‌کنم که بدون آنها امکان نداشت به اینجا برسم".

 

 

تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت (سرمربی) هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) زیر گرفتن مکانیک در پی سهل انگاری راننده

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ملکه جنگنده‌ های F-35؛ زنی که صنایع نظامی را متحول کرد(+عکس)
  • ملکه جنگنده‌های F-35؛ زنی که صنایع نظامی را متحول کرد(+عکس)
  • ساوت‌گیت نمی‌خواهد مربی منچستریونایتد شود
  • ساوت‌گیت نمی‌خواند مربی منچستریونایتد شود
  • قانون جدید برای توپ جمع‌کن‌ها؛ خبری از گل مشهور اوریگی نخواهد بود
  • گولسیانی از نخست وزیر گرجستان مدال افتخار می‌گیرد
  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • سریال کره‌ای «ملکه اینهیون»؛ وقتی «مادرِ تسو» دونگ‌یی بود!
  • (ویدئو) زیر گرفتن مکانیک در پی سهل انگاری راننده