Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب گفت: راه ارتباطی 15 روستای این شهرستان در بخش باروق به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده است و تلاش راهداران برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

علیرضا اشرف زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش برف که از بامداد جمعه /دیروز/ در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بخش باروق آغاز شده است و هم اکنون نیز ادامه دارد، راه های ارتباطی روستاهای این بخش را مسدود کرده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: راه های ارتباطی روستاهای مسدود در مسیر یاستی کندی و قوروقچی بوده و راهداران 2 راهدارخانه قوروقچی و نختالو با استفاده از امکانات موجود برای بازگشایی مسیر این روستاها در سریع ترین زمان ممکن تلاش می کنند.
وی بیان کرد: کوهستانی بودن منطقه، کولاک شدید و تاریکی هوا موجب کندی در بازگشایی این روستاها شده است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب ادامه داد: همچنین یک زن باردار در روستای سخت گذر یاستی کند با تلاش راهداران از محاصره برف نجات یافته و به بیمارستان این شهرستان منتقل شده است.
اشرف زاده اظهار داشت: پنج دستگاه خودرو نیز در نزدیکی روستای زاغه در کولاک گرفتار شده بود که با تلاش راهداران نجات یافت.
وی از مردم خواست از تردد غیرضروری در محورهای ارتباطی این شهرستان به ویژه محور سرچم - میاندوآب خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، بخش باروق میاندوآب از مناطق کوهستانی و سخت گذر این شهرستان به شمار می رود و با بارش برف سنگین، تردد در راه های ارتباطی آن با مشکل مواجه می شود.
بخش باروق با دارا بودن 72 روستا و با جمعیت بالغ بر 24 هزار نفر در جنوب شرقی میاندوآب و در منطقه کوهستانی قرار گرفته است.
میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
9871/6185/2093/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث برف و كولاك مياندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از هدر رفت آب شرب در روستای یزدکان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی، وجود انشعابات قدیمی و همچنین هدر رفت آب، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب این روستا در دستور کار قرار گرفت و با تلاش همکاران حوزه بهره‌برداری و توسعه آب شرکت با موفقیت انجام شد.

وی با اعلام اینکه عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای یزدکان در سایز ۵۰ از جنس پلی اتیلن وبطول ۱۰۰ متر انجام شد، افزود: مردم نسبت به اخذ انشعاب اقدام و برای رعایت حقوق دیگر مشترکین از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

روستای یزدکان با ۷۷۹ خانوار و ۲ هزار و ۹۹۳ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان خوی واقع شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در میاندوآب