Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:10:21 GMT

جام ملت‌ها با لباسی متفاوت در حاشیه خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۰۷۰۶

طرفداران کشورهای حاضر در جام ملت های آسیا می توانند با خرید لباس های ویژه به حمایت از تیم های محبوب خود بپردازند.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته برگزاری جام ملت های آسیا این بار هم برای درآمدزایی در این تورنمنت معتبر آسیایی برنامه های ویژه ای مد نظر قرار داده است از جمله راه اندازی فروشگاه های بزرگ در سطح شهرهای امارات برای عرضه محصولات جام هفدهم با لوگو و نمادهای سنتی کشورهای مختلف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در این فروشگاه ها که از چند روز پیش رسما فعالیت خود را با ورود تیم ها به امارات آغاز کرد، قرار است علاوه برنماد بازی ها و سایر محصولات تزئینی با لوگوی جام ملت های 2019 کیت لباس های طرفداری نیز به علاقمندان ارائه می‌شود.


جان وینسور دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی این اتفاق گفت:« محصولات و کالاها نقش اساسی برای جذب طرفدار و مخاطب در این گونه تورنمنت ها ایفا می کنند. از همین رو محصولات ویژه ای با همکاری اسپانسرها برای AFC Asian Cup 2019 طراحی شده است که برای هر کشور نمادهای ویژه با اتکا به آئین و سنت های رایج در این کشورها روی البسه و سایر محصولات درج شد. این محصولات به قدری متنوع و زیبا آماده شد که شک نداریم می تواند رضایت همه طرفداران و توریست های حاضر در امارات را جلب کند تا سفری رویایی و خاطره انگیز به جام ملت های آسیا داشته باشند».

 

 

جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، احسان رسولی اظهار داشت: صبا فولاد خلیج فارس در فروردين ماه سال جاری موفق به تولید ۱۳۱ هزار و ۸۱۱ تن بریکت گرم شد.

معاون بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس ادامه داد: با ثبت این رقم، این شرکت رکورد جدیدی را در تولید ماهانه خود به ثبت رساند و از رکورد قبلی ماهانه این شرکت که ۱۲۹ هزار و ۴۰۰ تن بود، عبور کرد.

دیگر خبرها

  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس