Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،علیرضا نخعی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان گفت : این وسایل گرمایشی بر اساس برنامه ریزی انجام شده در مدارس مناطق سردسیر سیستان و بلوچستان نظیر زاهدان، خاش، زابل و سراوان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: هم اینک هشت هزار و ۵۰۰ کلاس درس سیستان و بلوچستان وسایل گرمایشی استاندارد ندارند که با توزیع این بخاری‌ها مشکل پنج هزار کلاس درس در این حوزه برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای بقیه کلاس‌های درس استان نیز طبق قولی که ۲ خیر نیک اندیش داده اند قرار است وسایل گرمایشی استاندارد تهیه شود.

وی با بیان اینکه برای تعمیر و استاندارد سازی وسایل گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان ۲ برنامه در دستور کار قرار گرفته است، افزود: برنامه کوتاه مدت توزیع بخاری‌ها بوده که در همین ماه کار آن به اتمام می‌رسد.

نخعی اظهار داشت: در برنامه بلند مدت در زمینه تعمیر و استاندار سازی وسایل گرمایشی قرار است هزینه استاندارد سازی با همکاری استانداری سیستان و بلوچستان، وزارت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر تامین و کار آن تا یک ماه آینده آغاز شود.

وی تصریح کرد: طبق توافقنامه‌ای که با هلال احمر امضا شده قرار است در مدت ۲ سال برای مدارس یک تا سه کلاسه سیستان و بلوچستان بخاری تابشی، مدرسه سه تا ۱۰ کلاسه بخاری استاندارد و مدارس ۱۰ کلاس به بالا نیز از موتورخانه استفاده شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بخاری مدارس سیستان وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۲۲۸ روستایی که بر اثر بارندگی برقشان قطع شده بود، تاکنون برق ۲۸ روستا پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد رئیسی با اشاره به اینکه در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برق ۴۴۵ روستا قطع شد، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه برق ۲۱۷ روستا پایدار شد و با توجه به اینکه خسارت به بخش پست فوق توزیع برق وارد شده است، به محض برطرف شدن خسارت این بخش سایر نقاط روستایی نیز برق‌دار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود راه دسترسی‌، ضعیف بودن سیستم ارتباطی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت در شرایط بحرانی است.

وی ادامه داد: ۲۳۴ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل‌زده تا این لحظه است.

کد خبر 745731

دیگر خبرها

  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد