Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@01:09:58 GMT

مرگ دلخراش نوزاد 6 ماهه در پژو 405 !

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۱۴۰۵

رکنا: رییس پلیس راه زنجان گفت: واژگونی پژو ۴۰۵ کودک ابهری را به کام مرگ کشاند.

به گزارش رکنا، سرهنگ مظفری رییس پلیس Police راه استان زنجان در این باره گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر واژگونی خودرو در بلوار وحدت ابهر بلافاصله نیرو‌های امدادی و کارشناسان پلیس به محل حادثه Incident اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با واژگون شده است که در این حادثه کودک ۶ ماهه مصدوم و توسط اورژانس جاده‌ای به بیمارستان آیت الله موسوی اعزام شد.

سرهنگ مظفری با بیان اینکه کارشناس پلیس راه علت تصادف Crash را عدم توانایی در کنترل خودرو اعلام کرد و گفت: متأسفانه کودک حادثه دیده در بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان زنجان با توصیه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تأکید کرد: با توجه به اینکه در این فصل از سال جاده‌ها ممکن است به علت بارش برف و باران لغزنده باشد به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه در محور‌های استان تردد کننداخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

9 هزار مشهدی در تله همسر پنهانی افتادند ! عمل شنیع مامور پلیس با پسری نوجوان در ماشین پلیس +عکس مدیر مجموعه ورزشی سپیده را بدبخت کرد / پای 5 زن دیگر در میان است ناگفته هایی از شرایط روحی راننده اتوبوس مرگ دانشجویان علوم تحقیقات هنگام حادثه + عکس دختر 11 ساله مشهدی بهزیستی را دوست دارد / او از جای سیگارهای پدر روی بدنش خسته شده مراسم تلخ وداع با پیکر نگار دختر دانشجوی کشته شده در حادثه علوم تحقیقات + عکس مرد مشهدی در اقدامی جنون آمیز همسر، فرزند و مرد غریبه را به آتش کشید+ عکس هرچقدر به او التماس می کردم حریص تر می شد / او یک چیز را می خواست آن هم آبرویم بود مرد 29 ساله در خانه مجردی هر کاری که می خواست با دختر 23 ساله کرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مرگ 7 نفر در برج مسکونی / 2 قربانی زنده زنده جزغاله شدند+ عکس فیلم شیطانی بازیگر مشهور با یک نوجوان منتشر شد / آبرو برای این بازیگر نماند+عکس این زن شب ها داخل سطل زباله خیابانی می خوابد ! + عکس هایی که جنجالی شد مینا با بی رحمی تمام خواهرش را کور کرد 2 مرد جوان با دست و پای بسته در بیابان های گرمدره چه رازی با خود داشتند

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police حادثه Incident تصادف Crash اخبار حوادث پژو پلیس راه کودک زنجان واژگونی عکس دختر فیلم تحقیقات تصادف اتوبوس دانشجویان تصاویر تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد تهران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه خودروی سمند و کشته شدن سرنشین آن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش، اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد واژگونی در محدوده روستای ککجین بلافاصله گشت پلیس‌راه و کلانتری 21  به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه سمند به دلیل نامعلوم از جاده منحرف و به دره سقوط و متاسفانه سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با جدیت مورد توجه قرار داده تا از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • مرگ دلخراش یک عروس در جشن عروسی
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • (تصاویر) از سلاخی مار تا تصادف دلخراش ایمپالا
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر