Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های کشتی انتخابی تیم ملی در دو بخش آزاد و فرنگی طی ۳ روز در تهران برگزار شد و با تعیین نفرات برتر اوزان مختلف، روز جمعه به پایان رسید و سهم کشتی گیران قمی در کشتی فرنگی ۳ مدال و در کشتی آزاد یک مدال این مسابقات بود.

وی افزود: بهترین نتیجه برای کشتی گیران قمی در این مسابقات در کشتی فرنگی و در دسته ۸۲ کیلوگرم به دست آمد که هادی علیزاده پورنیا کشتی گیر باتجربه و میدان دیده کشتی قم بازگشتی دیدنی به میادین داشت و توانست با پیروزی بر جمال اسماعیلی، کشتی گیر تهرانی قهرمان این دسته شود و نشان دهد برای موفقیت انگیزه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: دو کشتی‌گیر جوان قمی در کشتی فرنگی روی سکوی سوم قرار گرفتند به طوری که در وزن ۶۰ کیلوگرم رضا مردی و در وزن ۶۳ کیلوگرم محمد جواد رضایی توانستند در جمع برترین‌ها قرار بگیرند و کشتی قم را در جایگاه سوم این اوزان قرار دهند.

وزیری بیان داشت: در کشتی فرنگی وزن ۵۵ کیلوگرم مهدی قربانی از قم هفتم شد و در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد علی حیدری کشتی گیر قمی در جایگاه دهم ایستاد ضمن این که در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز علی زینتی رفاه از قم نهم شد.

وی عنوان کرد: در کشتی آزاد، تلاش کشتی گیران قمی با یک مدال برنز همراه بود و اسلام شکوهی راد در وزن ۷۴ کیلوگرم به مقام سوم مشترک دست یافت ضمن این که  روح الله نعمتیان کشتی گیر با اخلاق قمی در وزن ۶۱ کیلو به مقام هفتم دست پیدا کرد.

کد خبر 4497961

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن وزیری کشتی آزاد کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم:، ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن 82 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند و تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.

اعضای تیم کشتی فرنگی ایران که به خاطر سیل بی سابقه در امارات و کنسل شدن پروازها چها روز اضافه تر در قرقیزستان مانده بودند، بالاخره بعد از باز شدن پروازها ساعت 14:30 امروز یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی و احمد نامنی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید