Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:45:53 GMT

فاکس اسپورت؛ میزبان از زاک قهرمانی می خواهد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۱۵۹۷

فاکس اسپورت؛ میزبان از زاک قهرمانی می خواهد

در دومین میزبانی جام ملت های آسیا انتظارات از شیخ نشین حاشیه خلیج فارس خیلی بالاست، انتظاری که کار را برای روباه پیر ایتالیایی سخت تر از همیشه می کند.

به گزارش "ورزش سه"، اولین میزبانی امارات در جام ملت های آسیا به سال 1996 برمی گردد. تورنمنتی که هدایت این شیخ نشین کوچک حاشیه خلیج فارس به تومیسلاو ایویچ سپرده شد تا امارات را به فینال برساند اما در گام آخر ضیافت پنالتی ها را به عربستان واگذار کند تا جام از دست میزبان لیز بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 23 سال بعد از آن روزها این بار امارات در شرایطی دومین میزبانی تاریخ جام ملت ها را برعهده گرفته است که باز هم هدایت این تیم به چهره ای سرشناس و خارجی سپرده شد. فاکس اسپورت آسیا در گزارشی به آخرین وضعیت امارات با آلبرتو زاکه رونی پرداخت و نوشت:« روباه پیر ایتالیایی ها با تجربه رسیدن به قهرمانی این جام با سامورایی ها گام به امارات گذاشت. زاکه رونی که در فاصله دوماه تا آغاز رقابت ها مهره ای کلیدی همچون عموری را به دلیل مصدومیت از دست داد تا در غیاب فرمانده بزرگ خود وارد مسابقات شود خوب می داند کشور میزبان از او قهرمانی می خواهد».


این سایت معتبر در ادامه گزارش خود آورد:« زاک با امارات عنوان قهرمانی جام خلیج فارس را به دست آورد اما این بار تفاوت های زیادی میان جام ملت ها و جام خلیج فارس وجود دارد چون علاوه بر رقبای عرب، زاک باید شاگردانش را به مصاف مدعیان اصلی تر ببرد. این تیم کارچندان سختی در مرحله گروهی ندارد اما کار سخت آنها در مرحله حذفی شروع می شود».


امارات شب گذشته در یکی از بازی های تدارکاتی پیش از آغاز جام با نتیجه عجیب 2-0 به کویت باخت تا همین شکست فشارها روی آلبرتو زاکه رونی را بیشتر از همیشه کند.

امارات جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس