Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد اطلاع رسانی یازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، با دریافت ۱۳۷۹۲ اثر از ۵۷۶۱ هنرمند توسط دبیرخانه یازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در ۱۰ رشته هنری، فرایند انتخاب آثار برای شرکت در نمایشگاه آثار مسابقه این رویداد که از ۵ بهمن تا ۱۵ اسفند برپا می‌شود، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه ریزی دبیرخانه‌ای رویداد، برخی از رشته‌ها طی ۲ مرحله بررسی آثارشان صورت خواهد گرفت و برخی از آثار نیز انتخاب نهایی‌شان در یک مرحله انجام می‌شود.

۵ و ۶ دی مرحله انتخاب اولیه آثار رشته‌های مجسمه و نقاشی توسط تیم داوران صورت گرفت. آثار رشته مجسمه به دبیری روح اله شمسی زاده ملکی و با داوری بیژن غنچه پور، سید مجتبی موسوی و مرتضی نعمت اللهی صورت می‌گیرد و در رشته نقاشی به دبیری احمد وکیلی، داوری و انتخاب آثار توسط فرح اصولی، ‏کاظم چلیپا، ‏مهرداد خطایی، علیرضا آدم بکان و خسرو خسروی صورت خواهد گرفت. مرحله نهایی انتخاب آثار این ۲ رشته به ترتیب در ۲۲ و ۲۴ دی انجام می‌شود.

امروز نیز مرحله نخست انتخاب آثار رشته خوشنویسی به دبیری امیر احمد فلسفی و با تیم داوری متشکل از نصرالله افجه ای، غلامحسین امیرخانی و یدالله کابلی صورت می‌پذیرد. مرحله انتخاب نهایی این رشته ۲۳ دی خواهد بود.

در رشته‌های نگارگری و سرامیک که به ترتیب به دبیری عبدالله محرمی و مهران هوشیار برگزار می‌شود، تیم داوران عبارتند از: مهرزمان فخار منفرد، امیرحسین قهرمانی و رضا یساولی در رشته نگارگری و مهدی حیدری، مریم کوهستانی و فرزاد فرجی در رشته سرامیک که داوری اولیه این آثار به تریب در تاریخ ۹ و ۱۰ دی و انتخاب نهایی آثار تاریخ رشته سرامیک در ۲۲ دی و انتخاب نهایی رشته نگارگری در ۲۳ دی انجام می‌شود.

اما رشته‌های کاریکاتور، تصویرسازی، عکاسی و گرافیک انتخاب آثار به صورت تک مرحله‌ای صورت می‌گیرد که به ترتیب در تاریخ‌های ۱۱، ۱۳، ۲۱ و ۱۸ دی کار انتخاب نهایی آثار راه یافته به هر کدام از این بخش‌ها توسط تیم داوران صورت می‌گیرد. در رشته کاریکاتور به دبیری احمد عربانی، داوری را کامبیز درمبخش، جمال رحمتی و حسن کریم زاده به عهده دارند. در رشته تصویرسازی به دبیری پژمان رحیم زاده، داوری را فاطمه رادپور، کمال طباطبایی و علیرضا گلدوزیان داوری و انتخاب آثار را انجام می‌دهند و در رشته عکاسی به دبیری کیارنگ علایی نیز مهرداد افسری، بهنام صدیقی و محمدرضا شریف زاده و در رشته گرافیک نیز به دبیری فرزاد ادیبی، شامل سیامک فیلی زاده، مهران زمانی و علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی کار انتخاب آثار و داوری آثار به عهده دارند.

انتخاب آثار راه یافته به بخش هنر‌های جدید یازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر نیز به دبیری امیر راد و با حضور تیم داوران شامل بهرنگ صمدزادگان، فرهاد فزونی و آزاده گنجه در ۲ مرحله و در تاریخ‌های ۱۲ و ۲۴ دی ماه صورت خواهد گرفت.

یازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر با دبیری ابراهیم حقیقی از پنجم بهمن تا پانزدهم اسفند برگزار می‌شود. در این ‏جشنواره سید امیر سقراطی دبیری هنری و محسن سلیمانی ‏دبیری اجرایی را ‏عهده دار ‏هستند. ‏

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی جشنواره فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول زمان‌بندی دور دوم انتخابات مجلس منتشر شد

جدول زمان‌بندی دور دوم انتخابات مجلس توسط ستاد انتخابات کشور منتشر شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

گزارش تسنیم از انتخابات 11 اسفند/ پایان انتخابات 1402 مجلس و خبرگان بعد از 16 ساعت/ مردم با وجود گلایه‌مندی‌ها پرشور ظاهر شدند

ردیف

موضوع برنامه

مهلت اجرا به روز

تاریخ اجرای برنامه

1

تعیین تعداد و محل استقرار شعب اخذ رأی

7 روز

1403/01/21 تا 1403/01/27

2

صدور دستور تجدید انتخاب معتمدین هیأت اجرایی

1 روز

1403/01/28

3

اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی ، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزدها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان

حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات

1403/01/30

4

انتخاب اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی توسط هیأت اجرایی و معرفی به فرماندار یا بخشدار جهت صدور حکم

10 روز

1403/01/29 تا 1403/02/07

5

انتشار آگهی اسامی نامزدهایی که به مرحله دوم راه یافته اند در سراسر حوزه انتخابیه توسط فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه مربوطه(اطلاع رسانی عمومی از طریق رسانه های عمومی و صداوسیمای مرکز استان)

1 روز

1403/02/11

6

انتشار آگهی انتخابات در سراسر حوزه های انتخابیه ای مرحله دوم توسط هیأت های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه مربوطه(اطلاع رسانی عمومی از طریق رسانه های عمومی و صداوسیمای مرکز استان)

1 روز

1403/02/11

7

صدور احکام اعضای شعب اخذ رأی مرحله دوم و دعوت از آنان جهت شرکت در جلسه توجیهی

10 روز

1403/02/11 تا 1403/02/20

8

تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان (از ساعت 00:00 روز پنجشنبه 13/02/1403 تا 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 20/02/1403)

7 روز

1403/02/13 تا 1403/02/20

9

ثبت کلیه فرآیندها و امکانات الکترونیکی برای برگزاری انتخابات کاملاً الکترونیکی و تأیید شورای نگهبان

یک هفته قبل از روز اخذ رأی

1403/02/14

10

صدور کارت جهت حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی از سوی هیات نظارت مربوطه

3 روز

1403/02/18 تا 1403/02/20

11

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان (ممنوعیت از ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 20/02/1403 آغاز می شود.)

1 روز

1403/02/20

12

اخذرأیازواجدینشرایط

1 روز

1403/02/21

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس منتشر شد
  • جدول زمان‌بندی دور دوم انتخابات مجلس منتشر شد
  • زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۳
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی