Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: فعالان کانادایی به دنبال طرحی است که طی آن منکران کشتار مسلمانان بوسنی وهرزگوین مجازات شوند.
به گزارش  شفقنا به نقل از الجزیره، پس از جدیدترین اظهارنظر نخست وزیر صربستان در مورد جنگ بوسنی که گفته بود کشته شدن هشت هزار مسلمان در شهر سربرنیتسا نسل‌کشی نیست، فعالان کانادایی به دنبال فشار بر دولت و پارلمان این کشور هستند تا انکار این واقعه تاریخی و تلخ را ممنوع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد تحقیقات نسل‌کشی کانادا (IRGC) یک پویش اینترنتی به راه انداخته و از همه مردم این کشور دعوت کرده با امضای آن، دولت کانادا را ملزم کنند قانونی برای ممنوعیت انکار نسل‌کشی مسلمانان سربرنیتسا تصویب نمایند.
اگر کانادا این قانون را تصویب کند به جمع ۹ کشوری خواهد پیوست که انکار کشتار هشت هزار مرد و پسر مسلمان در شهر سربرنیتسا در خلال جنگ بوسنی را جرم اعلام کرده‌اند. از مجارستان، اسلواکی، سوییس، کرواسی و مقدونیه از جمله کشورهایی هستند که این قانون را تصویب کرده‌اند. برچسب ها: کانادا ، نسل‌کشی مسلمانان ، سربرنیتسا

منبع: خرداد

کلیدواژه: کانادا نسل کشی مسلمانان سربرنیتسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است

علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

مجلس آمریکا بسته ۲۶میلیارد دلاری جدید برای کمک به رژیم صهیونیستی تصویب کرد. رسانه‌های آمریکا به بازداشت صد‌ها دانشجوی آمریکایی به بهانه حمایت از ‎فلسطین پرداختند.

شکاف عمیق بین دولتمردان صهیونیست‌زده و افکار عمومی در غرب، دیگر قابل انکار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • تصویب ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا
  • آمریکا ممنوعیت تیک تاک را در سنا تصویب کرد
  • سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • هوندای برقی از کانادا سر درآورد
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا