Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی گزارش مرکز آمار ایران از رشد اقتصادی نیمه سال ۹۷ نشان میدهد، در حالی بخش ساختمان رشد منفی ۴.۸ درصدی داشته ، گروه خدمات ۲.۳ درصد رشد مثبت داشته است. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ اقتصادی اقتصاد ایران راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، در نیمه نخست سال جاری رشد بخش ساختمان بر حسب قیمتهای ثابت با سال پایه 1390 منفی 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 درصد بوده است. از سوی دیگر زیر گروه های تامین آب و برق و صنعت از  گروه صنعت نیز رشدهای منفی 2.1 و 5.5 درصدی را شاهد بوده اند.

همچنین رشد کل گروه صنعت منفی 1.2 درصد بوده است.  گروه خدمات با زیر مجموعه های عمده و خرده فروشیها، حمل و نقل؛ فعالیتهای بیمه و بانکی و مستغلات رشد 2.3 درصدی داشته است.

انتهای پیام/

R1389/P1012122/S7,77,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط رشد اقتصادی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رشد اقتصادی رشد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید محدودیت دامنه نوسان سهام

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در جلسه‌ای که سازمان بورس در روز یکشنبه (۲۶ فروردین ماه) با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تاثیر هیجانات بر روند بازار برگزار کرد، مقرر شد تا دامنه نوسان همه نمادهای سهام و حق تقدم سهام قابل معامله در بازارهای بورس و فرابورس برای مدت سه روز متوالی تا (امروز سه شنبه ۲۸ فرودین ماه ۱۴۰۲) به مثبت و منفی ۱ درصد و دامنه نوسان صندوق‌های سهامی نیز به مثبت و منفی ۲ درصد محدود شود.

سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مذکور برای یک روز دیگر تمدید شد.

بنابراین گزارش، از دو روز قبل همزمان با افزایش ریسک‌های سیستماتیک، احتمال رفتارهای هیجانی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان سهامداران در بازار سرمایه، سازمان بورس تصمیم گرفت دامنه نوسان نمادهای بورس و فرابورس را از هفت درصد به مثبت و منفی یک درصد محدود کند.

کد خبر 845015 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم شاخص کل بورس بورس تهران

دیگر خبرها

  • دانش‌بنیان‌های نفتی نقش موثری در دستیابی به رشد اقتصادی 5.4 درصدی سال گذشته داشتند
  • پیش بینی چشم انداز منفی اقتصادی تل آویو بدلیل تنش با ایران
  • دانشمندان مطمئن‌ترین راه برای مهار خشم در موقعیت‌های پُر تنش را یافتند!
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟
  • تبعات منفی پنج‌شنبه‌های تعطیل برای بخش تجارت 
  • اسرائیل می‌خواهد برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند
  • نامه عشقی به پورابراهیمی/تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس
  • تمدید محدودیت دامنه نوسان سهام
  • محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام تمدید شد
  • استقبال ۵۰ درصدی مودیان از اظهارنامه های پیش فرض