Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@07:33:16 GMT

گردنه اسدآباد با 500 تن ماسه و نمک برفروبی شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۵۷۴۶

گردنه اسدآباد با 500 تن ماسه و نمک برفروبی شد

ساسان رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه بارش برف در این شهرستان از ساعت 18 بعداز ظهر روز پنج شنبه آغاز شد و تا ساعت 19روز جمعه ادامه داشت، افزود: همزمان با بارش برف 60 نفر از نیروهای راهداری این شهرستان به محورهای مختلف اعزام شده و عملیات برفروبی را انجام دادند.

وی با تأکید بر آماده باش کامل نیروهای راهداری این شهرستان در طرح زمستانی راهداری تصریح کرد: 4 راهدارخانه این شهرستان نیز در فصل زمستان تجهیز شده و به میزان لازم نمک و ماسه در آن ذخیره سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد ادامه داد: در عملیات برفروبی روز گذشته 33 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین استفاده شده است.

وی از عملیات برفروبی محورهای مواصلاتی این شهرستان با 500 تن ماسه و نمک خبر داد و یادآور شد: بر اساس آخرین گزارش‌ها از راهدارخانه‌های شهرستان اسدآباد برف‌روبی در این گردنه به پایان رسیده و تردد در آن روان است.

رستمی با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی این هفته بارش مجدد برف را داریم، خاطرنشان کرد: راهداری‌های کل حوزه استحفاظی شهرستان اسدآباد با شیفت‌بندی کار راهداران، آمادگی کامل را برای برف‌روبی در روزهای آینده دارند.

وی در ادامه از شهروندان درخواست کرد تا حد امکان قوانین و مقررات رانندگی و فاصله طولی خودروها در مه غلیظ صبحگاهی را رعایت کرده و برای تردد در راه‌ها به هشدارهای پلیس راهنمایی رانندگی و اداره راهداری توجه کنند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: رستمی راهداری برفروبی اسدآباد حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی افزود: با توجه به اینکه گردنه زاغه ملایر جزء محور‌های پرتصادف و حادثه خیز استان بشمار می‌آمد که سالانه شاهد تصادفات رخ‌به‌رخ منجر به فوت در این گردنه بودیم، در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه امانی اداره کل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) به طول ۳/۵ کیلومتر در این گردنه به پایان رسید.

او با اشاره به فرسوده بودن سیستم‌های روشنایی موجود در گردنه زاغه تصریح کرد: به‌منظور ارتقاء ایمنی و رفع خاموشی‌های مکرر، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهربردای است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طبق گزارش و آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی تعداد تصادفات منجر به فوت در گردنه زاغه به صفر رسیده است و این گردنه نیز از نقاط حادثه‌خیز استان خارج شده و هم اکنون جزء گردنه‌های ایمن استان همدان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • استمرار برفروبی در گردنه تته
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد