Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم میثاق با ولایت، آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام به‌مناسبت هفته گزینش در گلزار شهدای رشت برگزار شد. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم میثاق با ولایت، آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام به‌مناسبت هفته گزینش، صبح امروز با حضور مدیران و کارکنان هسته گزینش اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان گیلان در این مراسم اظهار داشت: امام راحل در 15 دی‌ماه سال 1361 دستور تأسیس هسته گزینش در راستای سلامت دستگاه‌های اداری را دادند و اکنون در ایام بزرگداشت گزینش و میثاق با ولایت و شهدا هستیم.

شهرام ترابی با اشاره به برنامه میثاق با ولایت و شهدا گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و انگیزه‌های کارکنان گزینش در اداره آموزش و پرورش استان گیلان، برنامه میثاق با ولایت و آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر است و همواره باید از این شهدای والامقام تجلیل کرد.

برنامه جدید دولت؛ از پول بیت المال نباید برای آموزش و پرورش هزینه کردواکنش آموزش و پرورش قزوین در مورد تنبیه بدنی یک دانش‌آموزبرنامه سال 98 آموزش و پرورش از "برنامه اجرایی سند تحول بنیادین" استخراج می‌شود

وی با بیان اینکه 3 شهید گرانقدر گزینش در گلزار شهدای رشت مدفون هستند افزود: هسته گزینش آموزش و پرورش استان گیلان همواره با افتخار، 4 شهید و یک جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده و 3 نفر از این شهیدان در گلزار شهدای رشت و یک شهید در خشکبیجار مدفون هستند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان گیلان به تقدیم 5 مدافع حرم زینبی از سوی هسته گزینش آموزش و پرورش استان گیلان اشاره کرد و گفت: این 5 مدافع حرم با وجود اینکه هر کدام دارای خانواده و کودکان خردسال بودند ولی با افتخار، تصمیم به جهاد علیه دشمنان اسلام در سوریه گرفتند.

ترابی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، دیدار با مسئولان استانی گیلان و تقدیر و جلیل از فرزندان گزینش در استان از دیگر برنامه‌های هسته گزینش آموزش و پرورش استان گیلان در ایام بزرگداشت هفته گزینش و میثاق با ولایت در استان گیلان است.

وی به برنامه‌ها و برگزاری همایش‌ها در روزهای آتی اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از برنامه‌های هسته گزینش آموزش و پرورش استان گیلان برگزاری همایشی در راستای تقدیر از گزینش‌گران استان گیلان در 15 دی‌ماه سال 97 است که درصدد برگزاری این همایش در رشت هستیم.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری استان در روز گذشته با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و این سوال که «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟» اذعان می‌شود این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، مراتب پس از بررسی‌های انجام شده، معلم مربوط برای ارائه توضیحات به هیئت تخلفات اداری دعوت شد که پس از استماع سخنان او و بررسی شواهد، تخلف معلم مدرسه محرز و رأی هیئت رسیدگی به تخلفات در همان ماه صادر شد.

بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و سوء رفتار ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی رونمایی شد
  • سردیس امیر سپهبد شهید «سید محمد ولی قرنی» رونمانی
  • آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود