Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@14:49:03 GMT

تیم بسکتبال مس کرمان به مرحله پلی اف صعود کرد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۶۲۶۲

تیم بسکتبال مس کرمان به مرحله پلی اف صعود کرد

به گزارش ایرنا، تیم مس کرمان در بازی ششم این فصل خود در کرمان میزبان تیم ای 2 جهرم بود و با برتری در هر چهار کوارتر این مسابقه، با نتیجه 78 بر 62 در سالن شهید نصراللهی کرمان پیروز شد.
بسکتبالیست ‌های مس کرمان نیز در پایان بازی ‌های دور گروهی خود از 6 بازی انجام شده به 6 پیروزی متوالی رسیدند و با ثبت 480 گل زده در برابر 417 گل خورده، با 12 امتیاز بالاتر از تیم‌ های شهرداری بندرعباس، ای 2 جهرم و نیروی هوایی شیراز به دور پلی ‌آف صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان مهدوی منتظر اعلام حریف خود در دور بعد و تاریخ این بازی هستند.
در این دور بسکتبالیست‌ های مس در 2 مسابقه پلی‌ اف برابر تیم‌ های گروه یک منطقه جنوب به میدان خواهند رفت که این مسابقات در سه بازی برگزار خواهد شد و هر تیم با 2 پیروزی از این مسابقات صعود خواهد کرد.
تیم بسکتبال مس با برتری در این 2 مرحله پلی‌ آف جواز صعود به لیگ برتر کشور را کسب خواهد کرد.
3029/7420
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بازی بسکتبال شهرداری لیگ برتر مس کرمان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، مهدی کریمی (2 بار) و علی اصغر حسن‌زاده در این بازی برای ایران گل زدند.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899104

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی