Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت : باید صحنه حماسه تقوا و موقعیت شناسی ملت ایران در ۹ دی ماه را قدردان باشیم .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با بیان این که حماسه ۹ دی ملت ایران جلوه ی دیگری از جلوات اسلامی ملت ایران بوده است ، اظهار داشت : انقلاب اسلامی ملت ایران سه رکن اساسی دارد که شامل اسلام ، ملت و رهبری دینی می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت : بر اساس این  سه رکن انقلاب شروع شد و خداوند متعال انقلاب را با این سه رکن پیروز گردانید و با این رکن ها همواره انقلاب در همه برهه های خطرحفظ شده است .

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد : اسلام ، ملت ، امام و رهبری نظام سه رکنی بودند که دوران دفاع مقدس را به سرانجام رساندند .

 

علیمرادی عنوان داشت : در دوران دفاع مقدس ملت به خاطر اسلام جان داد زیرا ملت ، کشور و نظام را از خود می دید جان فشانی کرد و رهبر خود را رهبر دینی می شناخت و حکم او را حکم خدا و رسول خدا(ص) می دانست.

 

وی با اشاره به این که  در دوران مبارزه با گروهک ها نیز همین سه رکن کشور را حفظ کرد ، بیان کرد : در جریان فتنه۸۸ وقتی ملت دیدند که انقلاب در خطر است و مسئله نظام ، انقلاب ،کشور اسلامی و جایگاه ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی است خود وارد میدان شدند .

 

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد : در ۹ دی ملت ما برای حفظ انقلاب به میدان آمدند و اگر هم کسی در نظام جمهوری اسلامی وارد عرصه انتخابات شده است ولی سرانجام کار منتهی به آسیب به کشور و نظام شود ملت با این اشخاص تعارف ندارد .

 

علیمرادی تشریح کرد : از این به بعد هم انقلاب ما با این سه رکن باقی می ماند و ما پایبند به اسلام  و قدردان و خدمتگزار ملت خواهیم بود و طبق اسلام در خدمت مردم و محرومین و گوش به فرمان رهبری هستیم تا از همه خطرات عبور کنیم .

 

وی تصریح کرد : اکنون کاستی ها و خلل های اقتصادی در جامعه بخشی مربوط به بیگانگان و برخی مربوط به سوء مدیریت های داخلی است که با  این سه رکن می توانیم از این مشکلات هم عبور کنیم.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد : ما امسال به فضل پروردگار و همت ملت ایران و عنایت ویژه حضرت صاحب الامر تحت رهبری مقام معظم رهبری جشن چهلمین سال انقلاب را می گیریم .

 

علیمرادی بیان کرد : اکنون انقلاب اسلامی به اقتدار و عزتی رسیده است و به درخت تناوری تبدیل شده که با ریشه های مستحکم خود می تواند آفات را کنار بزند .

 

وی تصریح کرد : نظام جمهوری اسلامی مستحکم است و این توان را دارد که آفات و کاستی ها را کنار بزند و جز از طریق نظام جمهوری اسلامی و با حفظ انقلاب و ادامه راه امام (ره) و اطاعت از مقام معظم رهبری جایگاه ولایت فقیه این کشور به سعادت نمی رسد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد : همان گونه که تا کنون پیروزی انقلاب اسلامی به مدد غیبی بوده است از این به بعد هم مدد غیب دست حق تعالی شامل حال این ملت و حافظ انقلاب و نظام خواهد شد.

 

علیمرادی در پایان گفت : باید صحنه حماسه تقوا و موقعیت شناسی ملت ایران در دی ماه را قدردان باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزییات نشست آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «آسیب شناسی موسیقی در سال های پس از انقلاب اسلامی» همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در سالن جلسات اندیشکده ادبیات پایداری حوزه هنری برگزار می شود.

در این نشست که به میزبانی مرکز موسیقی حوزه هنری میزبان مخاطبان است، مسعود کوثری مدرس دانشگاه، رضا مهدوی آهنگساز و پژوهشگر موسیقی و پدرام جوادزاده کارشناس مرکز موسیقی حوزه هنری درباره مباحث مطرح شده به ارایه نقطه نظراتشان می پردازند.

کد خبر 6078856 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • عملیات سپاه پاسداران روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • اعلام جزییات نشست آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • همکاری فرهنگستان علوم با سایر فرهنگستان‌ها/ تقدیر از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • حمایت مجلس خبرگان از تنبیه اسرائیل توسط سپاه پاسداران
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • عارف: رژیم صهیونیستی پاسخی درخور دریافت کرد
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد