Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد لاریجانی معاون بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه درباره فعالیت‌های برادرش علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ صحبت کرده است.

اظهار نظر صریح محمدجواد لاریجانی در برنامه دست خط شبکه پنج سیما را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: عملکرد قاضی القضات از نگاه برادر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

نظر محمدجواد لاریجانی درباره نامزد شدن برادرش برای انتخابات ریاست جمهوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم ظریف علی لاریجانی حاشیه های سیاسی دستخط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام صریح حمله به اسرائیل توقف شیطنت‌ها علیه ایران بود

حجت‌الاسلام‌ مجید فتاحی معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی غرب گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره واکنش اخیر نظامی جمهوری اسلامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه اظهار کرد: در گذشته از سوی برخی‌ها این مسئله عنوان می‌شد که ایران فقط به تهدید اسرائیل می‌پردازد و هیچ‌گاه شلیکی به‌سوی این رژیم نداشته و ضربه‌ای بر آن وارد نکرده؛ پس حرف تهدید فایده آن‌چنانی ندارد؛ اما امروز جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که با توکل بر خدا، توسل به ائمه معصومین(ع)، رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و پشتوانه عظیم مردمی می‌تواند ضربه محکمی بر همه یاوه‌گویان به‌ویژه صهیونیست جنایتکار وارد آورد. 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای نخستین‌بار با حمله مستقیم نظامی به اسرائیلِ کودک‌کش، تهدید خود را عملی ساخت، اضافه کرد: حمله ایران به اسرائیل علاوه بر اینکه حاوی پیام مهمی به تل‌آویو و غربی‌ها بود، پیام صریح به کشور‌های منطقه نیز داشت که دست از شیطنت برداشته و بدانند که صبر و تحمل مجاهدان ایران اسلامی حد و اندازه‌ای دارد. 

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی غرب گیلان گفت: در حمله موشکی و پهپادی که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته، باید مراقب بود تا به دام دشمن نیفتاده و همان تحلیل غلط دشمنان یا خائنین نظام را به مردم غالب نکنیم؛ زیرا برخی‌ها نبردِ این‌چنینی را وارد شدن در جنگی بزرگ می‌دانند که نتیجه آن مشخص نخواهد بود و یا حمله نظامی را بی‌ثمر دانسته و قائل به این هستند که هیچ‌یک از موشک‌ها یا به مواضع دشمن آسیبی وارد نشده و یا اصلاً اصابت نکرده است. 

فتاحی تأکید کرد: باید با بیداری و آگاهی کامل، جهاد تبیین را سرلوحه همه فعالیت‌ها قرار داد. باید بدانیم که ریشه همه تنش‌ها در خاورمیانه، اشغالگری اسرائیل در خاک فلسطین است. بر این اساس اگر اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی پایان یابد، می‌توان امید داشت که منطقه روی آرامش را ببیند.

وی مطرح کرد: بهترین وسیله و ابزار در چنین قضاوت‌هایی، تقوای الهی است که انسان را از گفتار، افعال، تحلیل و گفت‌وشنودِ ناصحیح و ناصواب مصون و محفوظ نگاه می‌دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است
  • پیام صریح حمله به اسرائیل توقف شیطنت‌ها علیه ایران بود
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره