Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمی با تاکید بر اینکه هیات نظارت بررفتار نمایندگان نمی تواند به دلیل محرمانه بودن گزارش تمامی اقداماتش را در اختیار افکار عمومی قراردهد، گفت: باید آیین نامه هیات نظارت بررفتار نمایندگان اصلاح شود.

«حجت الاسلام علیرضا سلیمی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد انتقاداتی که به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح می شود، گفت: آیین نامه این هیات باید تغییر کند که هیات بتواند پویاتر و فعال تر اقداماتش را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار داشت: این هیات ها تلاش ها و فعالیت های زیاد به موقع و خوبی را انجام داده است اما به علت اینکه گزارشات و اقدامات ما محرمانه است ما نمی توانیم گزارش همه فعالیت ها و بررسی هایمان را در اختیار افکار عمومی قرار دهیم. اگر قانون اجازه می داد که ما گزارش همه اقدامات مان را ارائه کنیم قطعا بهتر بود.

 

وی ادامه داد: این هیات جلسات مسمتر و منظمی دارد، پیگیری ها این هیات تاثیرات فوق العاده ای نیز داشته است و فقط صرفا به دلیل محرمانه بودن نتوانستیم گزارشات را در اختیار مردم قرار دهیم.

 

نماینده مردم محلات در خانه ملت تاکید کرد: ما کارهای زیادی در بحث پیشگیری ،تذکرات و ارجاع پرونده ها به قوه قضاییه انجام داده ایم و اگر قانون این اجازه را به ما می داد که نتیجه پیگیری هایمان را شفاف بیان کنیم قطعا بسیاری از مباحث روشن می شد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر آیین نامه این هیات اصلاح شود قطعا قدرت مانور هیات نیز بالا می رود./

 

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی آیت الله شاهرودی مجلس شاهرودی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی 9 دی حماسه 9 دی آذربایجان غربی هاشمی شاهرودی هیات نظارت سلیمی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: پس از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین، نخستین آیین نامه برای اجرای این سند یعنی بخش مهارت آموزی دانش آموزان تصویب شد. این آیین نامه در ۱۰ ماده به تصویب هیات دولت رسید. بر این اساس تا ۵ سال آینده، ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود و تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان به نیمی از دانش آموزان کل کشور می‌رسد. این عدد الان ۳۹ درصد است.

وی همچنین گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی که مصوبه دولت است در قالب یک طرح تصویب شده و در حال بررسی است و هنوز قطعی نشده است.

کد خبر 6087385

دیگر خبرها

  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم