Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی همتی، رییس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: نمایشگاه صنایع دستی بانوان کونگ فو کار با حضور جمع کثیری از بانوان کونگ فوکار با هدف جذب و تشویق خانواده ها به سمت ورزش کونگ فو به مدیریت خانم ها نظری، ناظوری و پورعسگری در باشگاه دختران آفتاب رفسنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نمایشگاه آثاری چون تابلوهای نقاشی، کیف، پته، قلاب بافی، سرویس خواب نوزاد، شیرینی پزی، ملیله کاری و ... که حاصل دستان پر توان بانوان کونگ فو کار بود، به نمایش درآمد.

همتی تصریح کرد: این نمایشگاه با اجرای موسیقی زنده سنتی توسط کونگ فو کاران همراه بود که با استقبال گسترده ی جامعه ی کونگ فو، مردم و مسئولان مواجه شد.

وی هدف از انجام این کار را جذب و تشویق مسئولان و خانواده ها به سمت ورزش کونگ فو و معرفی این رشته ی ورزشی عنوان کرد و یادآور شد: بدین ترتیب، تلاش کردیم تا نشان دهیم این رشته ی ورزشی یک ورزش خشن نیست و بزرگترین دستاورد این نمایشگاه، ثبت نام فرزندان خانواده های بسیاری در این رشته ی ورزشی بود.

همتی افزود: این نمایشگاه با پیگیری ها و هماهنگی های اسدی بازرس هیئت کونگ فو استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

نمایش آثار صنایع دستی بانوان کونگ فو کار در رفسنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه در خیال در قم

علیخان عبداللهی ،هنرمند مجسمه ساز در مورد نمایشگاه در خیال گفت: در این نمایشگاه، سی اثر از مجسمه‌های ساخته شده من به نمایش درآمده است.

وی درباره این مجسمه‌ها گفت: ماده اولیه مجسمه‌ها از ترکیب شانه تخم‌مرغ، آب و سریش به نام پاپه‌ماشه است که تبدیل به خمیر و از آن در ساخت مجسمه استفاده می‌شود.

عبداللهی ادامه داد: آثار از نقش‌های باستانی الهام گرفته شده و با استفاده از تجسم و خیال در ذهن، این آثار خلق شده است.

وی افزود: هر اثر با توجه به مقیاس و حجم آن بین ۵ تا ۱۵ روز طول می‌کشد تا ساخته شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه بیست و پنج سال مشغول این کار هست، ابراز کرد: تاکنون بیست نمایشگاه برگزار کرده و به صورت انفرادی و در گالری‌های خصوصی و دولتی در معرض نمایش علاقه‌مندان هنر قرار داده است.

وی گفت: این نمایشگاه از ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در معرض دید مخاطبان هنر قرار گرفته است.

علیخان عبدالهی در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت بازدید میتوانند به بلوار بوعلی، میدان دستغیب، کتابسرای سرو، گالری سرو مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • صنایع دستی روستای قلعه بالا
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی