Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت نهم دی ماه روز بصیرت ملت شجاع و انقلابی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این‌ بیانیه آمده است:

تاریخ پر فراز و نشیب ملت مقاوم، آزاده و نستوه ایران اسلامی سراسر مملو از برگ‌های زرینی است که در هیچ جای دنیا مثل آن را سراغ نداشته و نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آغاز انقلاب تا به امروز که به رشد و بالندگی زایدالوصفی در دنیا میل پیدا کرده‌ایم؛ نجابت، ایستادگی، مقاومت، تبعیت‌پذیری از ولایت و در صحنه بودن شاخصه‌های اصلی مردمی بوده است که امام المسلمین خامنه‌ای عزیز در اوصاف آنان می‌فرماید از صدر اسلام تاکنون چنین ملتی را جهان به خود ندیده است زیرا خصایص آنان بارزترین و برجسته‌ترین خصیصه‌های مملکت است و هرگاه انقلاب شکوهمندشان نیاز به حمایت و جان‌فشانی داشته بی‌مضایقه در صحنه حاضر و جان خود را فدا کرده‌اند.

تیر ماه سال 88 بستری شد تا یک بار دیگر این ملت آسمانی ما با تبعیت از فرمان رهبر و مرادشان وارد میدان شده و دست خائنین و برده‌های داخلی و حامیان بزدل آنان ایادی استکبار را از این سرزمین یک‌بار دیگر کوتاه کنند و چنان حضور تماشایی را به نمایش بگذارند که همه دنیا از آن متحیر شدند.

فتنه 88 پیچیده‌ترین، مخوف‌ترین و مرموزترین سناریوی دشمن بود که توسط برخی از فریب‌خوردگان سیاسی داخلی کلید خورد که با اسم رمز 6 ماه تمام نظام را درگیر و خسارت‌های زیادی وارد کرد و قربانیان زیادی را گرفت.

در سالگرد این حماسه عاشورایی ما کارمندان بسیجی ادارات استان همدان ضمن برائت از سران فتنه و تحمیل‌کنندگان خسارت بر مردم و انقلاب و ضمن حضور حماسی در روز نهم دی ماه در تجمع عاشورائیان با اقتدار مواضع خود را چنین اعلام می‌داریم:

     -   ما همواره آمریکا را دشمن می‌دانیم و هر گونه مذاکره و چراغ سبز به آمریکا را محکوم می‌کنیم.

     -   ما همواره مراقب دشمن زخم خورده هستیم تا زهر خود را به این مملکت وارد نکند.

ما همواره خواستار محکومیت سران فتنه و محاکمه آنان در میزان عدالت هستیم. ما همواره هوشیاری خود را در صحنه ها حفظ کرده و مسئولین را به وحدت، همدلی و تبعیت از ولایت فرا می‌خوانیم. ما همواره خواهان توجه جدی مسئولان به تقویت تولید داخلی وکم کردن مشکلات اقتصادی مردم هستیم. ما همواره دوشادوش مردم سرزمینمان در مقابل سیاست‌های زیاده‌خواهانه دشمنان ایستادگی خواهیم کرد. ما همواره احیاگر فرمان امام بزرگوارمان که فرمودند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، هستیم. ما همواره خواهان دمیدن روحیه شهادت و بازآفرینی آن در نسل جوان و مؤمن هستیم. ما همواره آمریکا را شیطان بزرگ و هر گونه سازش با او را محکوم و در راهپیمایی یوم ا... نهم دی با اقتدار شرکت خواهیم کرد. ما همواره گوش به فرمان ولایت فقیه، نقشه‌های دشمن را نقش برآب خواهیم ساخت. ما همواره خواهان بازخوانی جریان فتنه و ثبت جنایت‌های عمال داخلی و خارجی برای آگاهی مردم و جوانان هستیم و این مطالبه جدی ماست. ما همواره دهان‌های یاوه‌گویانی که خواستار به حاشیه بردن فتنه 88 و فراموش کردن جفای بزرگ سران فتنه به انقلاب هستند را خواهیم بست. ما همواره مطالبه خواهیم کرد که سیستم قضایی مقتدر این کشور با محاکمه سران فتنه حقوق ضایع شده مردم و خسارت‌های مالی وجانی وارده به آنان را از حاکمان جور بازستانیم.

وعده ما کارمندان بسیج ادارات کل و دستگاهای اجرایی حضور در راهپیمایی غرورآفرین یوم الله نهم دی ماه روز بصیرت در سراسر استان همدان همگام با آحاد مردم شریف، شهیدپرور و بصیر استان وکشور.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج کارمندان 9دی فتنه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد

وزیران امور خارجه گروه هفت در خاتمه نشست خود در ایتالیا امروز جمعه بیانیه‌ای را منتشر کردند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، آنها در این بیانیه با تداوم موضع خصمانه علیه روسیه نوشتند: «ما اقدام به اعمال تحریم‌های مضاعف علیه شرکت‌ها و افراد در کشور‌های ثالث که به روسیه در دستیابی به ابزار‌ها و تجهیزات دیگر مناسب تولید تسلیحات و یا توسعه صنایع نظامی کمک می‌کنند، خواهیم کرد.»

در ادامه این بیانیه آمده است، کشور‌های گروه هفت به وضع تدابیر برای سختگیری بیشتر درباره رعایت سقف قیمت برای نفت روسیه ادامه خواهند داد.

آنها در این بیانیه مدعی شدند: «ما از همه کشور‌ها می‌خواهیم وارداتشان از روسیه را که در راستای حمایت از جنگ این کشور است، کاهش دهند. ما به اتخاذ گام‌ها در راستای سخت‌گیری بیشتر نسبت به پایبندی به سقف قیمت نفت و اجرای این سقف ادامه خواهیم داد.»

کشور‌های گروه هفت در ادامه این بیانیه تهدید کردند به بررسی راه‌ها به منظور بهره‌برداری از دارای‌هایی تصرف شده روسیه به نفع اوکراین ادامه خواهند داد.

در این بیانیه نوشته شده است: «ما به بررسی همه موقعیت‌های ممکن برای کمک به غرامت گرفتن اوکراین از روسیه مطابق با سیستم‌های قانونی مربوطه ما و قوانین بین‌المللی ادامه خواهیم داد.»

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • بی حجابی زیبنده آبادان نیست
  • عمر فتنه های اسرائیل رو به زوال
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها