Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با حکم احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما ابراهیم شمشیری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت انتشارات سروش وابسته به این سازمان منصوب شد.

در حکم شمشیری آمده است: امید است ضمن رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و استفاده از اختیارات حاصله از اساسنامه شرکت، همراه سایر اعضای هیات مدیره در انجام صحیح ماموریت‌های محوله موفق بوده و در پیشبرد اهداف سازمان و منویات مقام معظم رهبری در آن شرکت نهایت کوشش و جدیت را به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی حکم دیگری میثم نیلی مدیرعامل فعلی مجمع ناشران انقلاب اسلامی نیز به سمت رئیس هیات مدیره شرکت انتشارات سروش منصوب شد.

پیش از این مجید بلالی مدیرعامل شرکت انتشارات سروش بود.

منبع:مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد که پارسال بیش از ۳ هزار شبکه گاز در این استان اجرا شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سلیمانی ماهانی با بیان اینکه اکنون ۲۹ هزار و ۳۲۱ کیلومتر خط لوله گاز در استان وجود دارد، گفت: از بیش از ۳ هزار خط لوله اجراشده در سال ۱۴۰۲، ۲ هزار و ۱۷۵ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق روستایی، ۶۰۵ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق شهری و ۲۵۸ کیلومتر مربوط به صنایع بوده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان کرمان وضع مطلوبی دارد و ۹۹.۵ درصد خانوار شهری و ۷۰ درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، هم‌اکنون ۶۴ پروژه گازرسانی مشتمل بر ۲۱۶ پیمان فعال در استان کرمان در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد
  • مدیرعامل شرکت برق استان زنجان منصوب شد
  • نخستین بانوی مدیر در زنجان منصوب شد