Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان آمده است:  دولت‌های استعمارگر، مستکبر و مستبد جهانی که بعد از توطئه‌ها و دسیسه‌های متعدد علیه انقلاب اسلامی ، از نیل به اهداف و امیال شیطانی خود مأیوس شدند و با مشاهده پیشرفت ایران اسلامی و انقلابی و رصد پایداری و عشق مثال‌زدنی نسل سوم انقلاب اسلامی به ولایت و آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدا، چاره‌ای جز مقابله با انقلاب اسلامی ایران ندیدند و پروژه‌های مهار، نفوذ و تغییر رفتار انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آورده شده است : شیاطین استکبار جهانی بانفوذ در ذهن‌های بیمار مدعیان روشنفکری و غرب‌زده، با فریب و تطمیع ، این خودفروختگان را به کارزار مبارزه علنی و میدانی با نظام اسلامی گسیل نموده تا به‌زعم خود، تیر خلاص را بر پیکره انقلاب پیش‌رونده ایران اسلامی بزنند، غافل از اینکه جمهوری اسلامی ایران با عنایات حضرت صاحب‌الامر (عج) و باصلابت ، اقتدار و رهبری‌های حکیمانه امام امت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با حضور و بصیرت ملت هوشیار ایران، همان‌گونه که نقشه‌های دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آنان در فتنه آمریکایی-انگلیسی-صهیونیستی 88 را نقش بر آب نمود و فریب دجال‌های زمان را نخواهند خورد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان تأکید کرده است : فساد و کینه‌ورزی اصحاب فتنه در سال 88 ضربات متعددی بر پیکره جمهوریت نظام اسلامی زدند که علاوه بر آسیب‌های اقتصادی که ناشی از تعطیلی مراکز کسب‌وکار در نقاط ملتهب، سبب خروج سرمایه‌ها از کشور و تشدید تحریم‌های غرب به‌واسطه چراغ سبزی که عده‌ای سهل اندیش به خارج صادر کردند، شد. 9 دی روز ملت ایران است این مردم فتنه ستیز، حق‌دارند که اکنون در محیط سالم اقتصادی و پویا به فعالیت بپردازند.

در بخش دیگری از این بیانیه اذعان شده است : شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان بر خود لازم می‌داند، به‌صورت دقیق و هوشیارانه عملکرد اقتصادی، فرهنگی، سیاست خارجی، علمی و پژوهشی دولت و نهادهای مردمی را رصد نموده و با نقد منصفانه و دلسوزانه و بررسی عملکرد قوه مجریه، امین مطالبات مردم و پیگیر حقوق مردم باشد. همچنین به دولت توصیه می‌کند، با حمایت از صنایع تولیدی به اقتصاد بیمار، جانی دوباره بدهد. کارگزاران دولتی، از حواشی دولت ساخته، بکاهند و اتکای اقتصادی خود را بر مردمی بگذارند که همواره در عرصه‌های مختلف، خالصانه و بصیر، وارد میدان شده و درخشان‌ترین نتایج را همچون حماسه 9 دی، خلق نموده‌اند.

این شورا تاکید کرده است : با شعار درمانی، دردی از مردم درمان نمی‌شود و باید برای اشتغال، رونق بخشی اقتصادی و بهبود معیشت مردمی به‌صورت جدی «فرماندهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی«را تئوریزه و اجرایی نمایند چراکه باسیاست‌های اقتصاد لیبرالی و اقتصاد آزاد غربی، نمی‌توان به عدالت اجتماعی و رفاه اقتصادی بدون ایجاد فاصله طبقاتی رسید.

در پایان این بیانیه آمده است: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان، ضمن دعوت از دانشجویان و مردم عزتمند و انقلابی و فهیم استان اصفهان برای حضور هرچه پرشورتر در تجمع روز بصیرت و ضمن برائت جدی از امریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی، انگلیس خبیث؛ خطاب به غرب‌گراهای سکولار، وابستگان به جریان استکبار، بزک کنندگان چهره اشرار جهانی و آمریکای جنایتکار، اعلام می‌دارد: امت اسلامی اجازه نخواهد داد که غائله 78 و فتنه 88 تکرار شود و زیربنا و روبنای «فتنه نفوذ» در هر زمان و در هر مکانی که منعقد شود، با حضور مردم ، درهم کوبیده خواهد شد.

انتهای پیام/م

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان به مناسبت حماسه 9 دی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک؛ تجمع‌های مسالمت آمیز دانشجویان آمریکایی در دانشگاه‌های مختلف این کشور به ویژه در هفته‌های اخیر با سرکوب پلیس روبرو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

کریستوفر براون - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دیوید لوری - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دانشجوی دانشگاه کلمبیا 
دانشجوی دانشگاه کلمبیا

در دانشگاه کلمبیای نیویورک پلیس در واکنش به تحصن و تجمع مسالمت آمیز دانشجویان این دانشگاه در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، در سایه حمایت دولت آمریکا و در محکومیت نسل کشی مردم غزه، ۱۰۸ دانشجو را دستگیر و چادر‌های تجمع کنندگان را جمع کرد.
این اقدام سرکوب گرانه پلیس با واکنس تند استادان این دانشگاه روبرو شد. این تجمع‌ها در دانشگاه‌های دیگر مهم آمریکا از جمله دانشگاه ییل، بوستون، اوهایو، براون، پرینستون، کالیفرنیا و کارولینای شمالی برگزار شده است و برای روز‌های آینده نیز برنامه ریزی خواهد شد.


 

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است