Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از بسیج دانشجویی، رضا مزرعه‌فرد گفت: ثبت‌نام خادمان جبهه انقلاب اسلامی راهیان نور دانشجویی ویژه دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه‌های تهران بزرگ با شعار محوری زبر الحدید از ۵ تا ۱۰ دی ماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار با توجه به رویکرد گفتمانی و تربیتی اردو‌های راهیان نور و با هدف کادرسازی جبهه انقلاب اسلامی خادمین شهدا جذب می‌شوند، افزود: خادمین جبهه انقلاب اسلامی در اردو‌های راهیان نور در بازه‌های زمانی یک هفته‌ای در مناطق عملیاتی جنوب از ۱۵ بهمن سال ۹۷ تا سوم فروردین سال ۹۸ حضور می‌یابند و در بخش اجرایی و رسانه‌ای راهیان نور دانشجویی مشارکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول روابط عمومی و رسانه قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج دانشجویی تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به بستر مناسب در فضای خادمین اردو‌های راهیان نور دانشجویی و نیاز کشور به تربیت و کادرسازی نیروی جوان، مومن و انقلابی در این عرصه شعار محوری «زبر الحدید» که از القاب اصحاب خاصه امام زمان(عج) است، ویژه این فراخوان انتخاب شده است.

گفتنی است، دوره آموزشی تخصصی خادمین جبهه انقلاب اسلامی پس از انجام مصاحبه و گزینش به مدت یک هفته از ۵ تا ۱۱ بهمن‌ماه با حضور برخی از فرماند‌هان دفاع مقدس برگزار می‌شود.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانشگاه راهیان نور بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با جمعی از هنرمندان انقلابی و مسئولین فرهنگی با بیان اینکه  غرب در حال به استخدام در آوردن تمام رسانه هایی هستند که دارای دانش، نظر و تکنولوژی در مقوله هنرند خاطرنشان کرد :  غربی ها اندیشه های خود را به جهانیان تحمیل می کنند و جهان استکبار به دنبال جنگ نرم است. رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به تعریف تهاجم نرم یادآور شد: تهاجم نرم یک تهاجم هنری است، به طور نمونه اگر آمریکا به کشور ویتنام حمله می کند همزمان تولید هنری در سطح جهان ارائه می دهد که تجاوز خود را به کشور ویتنام مثبت جلوه دهد. وی خاطرنشان کرد: در جریان حمله صهیونیسم به مردم بی دفاع غزه نیز همین استراتژی را در پیش گرفتند و با یک برنامه ریزی هدفمند رسانه ای و هنری در سطح بین المللی به دنبال مظلوم نشان دادن ظالم هستند.  امام جمعه بوشهر با برشمردن رسانه به عنوان یک امر راهبردی ادامه داد: تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان یک ضرورت است.   آیت الله صفایی بوشهری به ویژگی‌های استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: در استان بوشهر نیز هنر و به خصوص شعر، نقش اثرگذاری در جغرافیای استان و همچنین در نظام روانشناسی مردم داشته است .  وی به تاریخ استان بوشهر و رشادت مبارزانی همچون شهید رئیسعلی دلواری اشاره کرد و گفت : اینکه امروز عکسی از رئیسعلی در دسترس ما نیست، نشان می دهد که انگلیسی ها از عکس و نام رئیسعلی دلواری هم می ترسند. شهید رئیسعلی دلواری با ضربات سخت نظامی به انگلیس باعث شد استراتژی آنها در دنیا عوض شود به سمت استعمار نو پیش بروند.  رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: در شرایط کنونی وارد فاز جدیدی از تحول جهانی شده ایم  و تولیدات هنری ما دیگر نباید محدود به جغرافیای استانی و ایران باشد بلکه از افق بوشهر، به ایران  و به تحولات جهانی نگاه کرد و اثر هنری تولید کنیم.      در ادامه چهره های شاخص هنر انقلاب در سال 1402 به ارائه دیدگاه ها و نظارت خود پرداختند. پیش از این نیز عبداله شاهینی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر پیرامون برنامه های هفته هنر انقلاب و شرایط انتخاب چهره سال توضیحاتی ارائه نمود.  

دیگر خبرها

  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • حضور جبهه‌ای در رسانه کشور وجود ندارد
  • ضرورت تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس