Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@23:26:33 GMT

پیام سردار غیب پرور بمناسبت9دی

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۱۳۷۷

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی‌ماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد. ناطقان: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت نهم دی پیامی به همین مناسبت صادر کرد. متن این پیام به شرح دیل است:

بسمه تعالی

« إِنَّ الَّذِینَ اتَّقَوْا إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِنَ الشَّیْطَانِ تَذَکَّرُوا فَإِذَا هُمْ مُبْصِرُونَ » (اعراف 201)

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی‌ماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام می خوانیم:

حماسه عظیم نهم دی‌ماه ، برگ زرینی دیگر از دفتر پر افت خار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اوج این عظمت و فداکاری زمانی متجلی شد که به تعبیر سید و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله ‌العالی)، به برکت یاد حضرت سیدالشهدا (ع) و با همت، بصیرت، آگاهی و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی، بساط فتنه‌گران جمع شد.

فتنه88، پیکار استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بود که با همراهی برخی از کشورهای غربی، رسانه‌های خارجی، سفارتخانه‌ های نحس آنان و جریان مدعی تقلب با دندان‌های به هم فشرده از حقد و کینه، روند بی اعتمادسازی مردم و مبارزه با مردم سالاری دینی را در بستر جنگ نرم تعقیب می‌کردند.

لیکن دست الهی مانند همیشه به یاری ملت بصیر ایران اسلامی آمد و با انفاس قدسی کاروان سالار انقلاب، به همراه عمل به هنگام و به اندازه مردم فداکار ایران اسلامی، سبب دفع فتنه‌ای بزرگ از انقلاب اسلامی ایران شد.

این درسی است برای همه‌ی مستکبرین جهانکه انقلاب اسلامی بخشی از هویت و شناسنامه ملت ایران است و صد البته که مشکلات و موانع اقتصادی خللی در اراده پولادین این ملت قدرشناس و مقاوم ایجاد نخواهد کرد.

این جانب به نمایندگی از لشگریان بسیجی میهن اسلامی و سراسر جهان اعلام می‌دارم که بسیجیان در کنار مردم ارزشمند ایران اسلامی از زمزم ولایت مطلقه فقیه سیرابند و آمادگی دارند در خرمشهرهای پیش رو با توکل بر خداوند متعال، راه انقلاب را در دومین چهل سالگی خود به پیش برده و نقشه‌های دشمنان زبون نظام اسلامی را در هر نقطه‌ای از جهان نقش بر آب نمایند.

ان‌شاءالله منبع: فارس برچسب ها: سردار غیب پرور ، 9دی ، پیام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سردار غیب پرور 9دی پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید ابوالفضل شکارچی عصر پنج شنبه در سی و ششمین سالگرد سالگرد سردار شهید حسین املاکی در مسجد جامع لنگرود اظهار کرد: سردار املاکی یک افتخار ملی است و مدال و مهر تأیید این قهرمانی را برای ملت ایران و جهان از ناحیه امام زمان (عج) به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه این سردار سرافراز افتخاری برای همه ملت ایران علی الخصوص مردم گیلان و شهرستان لنگرود است، افزود: انسان زمانیکه قله سعادت، کمال و انسانیت را فتح کند می‌تواند به درجه عظیم شهادت برسد و همه شهدا این مسیر صعود را طی کرده و به ملکوت اعلی پیوستند.

سردار شکارچی با تاکید بر اینکه قله رستگاری در عالم شهادت است و مقامی که نصیب شهدا از جمله شهید حسین املاکی شد، ادامه داد: شهادت از دست دادن نیست بلکه به دست آوردن است و شهادت آغاز حیات است.

بهترین لحظات عمر شهدا وقف انقلاب شد

معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما خاکیان گرفتار این دنیا حیات نداریم بلکه شهدا در حیات و نظاره گر اعمال ما هستند، گفت: بهترین لحظات عمر این شهدا وقف انقلاب شد و در اوج معرفت انتخاب کردند و با بصیرت مسیر را تشخیص دادند.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه شهید املاکی حسینی به دنیا آمد و حسینی زندگی و با نظام سلطه مبارزه کرد، افزود: در جنگ ایران عراق رزمندگان دشمنان اسلام را ذلیل و سرافکنده کردند و به برکت خون شهدا با همه مشکلاتی که در دفاع مقدس بود سرافراز بیرون آمدیم و به دشمنانمان تا ابد فهماندیم که شما در هماوردی میدان مجبور به تسلیم و ذلت هستید.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا قدرتمند و از وابستگی نجات پیدا کردیم و در عرصه‌های مختلف به خودکفایی رسیدیم، اضافه کرد: امروز دیگر ظهور قدرت آمریکا در جهان نیست بلکه روز افول استکبار جهانی است.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه فاصله گرفتن از خط شهدا و ولایت فقیه یعنی حرکت به سوی شیطان و مسیر جهنم است، گفت: چرا که این اعتقادات ما بوده و با همین اعتقادات رشد کردیم و به کشور قدرتمند جهان تبدیل شدیم.

برخی از کشورهای عربی حامی رژیم غاصب اسرائیل هستند

وی با بیان اینکه سران برخی از کشورهای عربی هم نه تنها از غزه حمایت نمی‌کنند بلکه حامی رژیم صهیونیستی نیز هستند، گفت: شورای امنیت در خصوص نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، چندین بار قطعنامه صادر کرد که آمریکا نه تنها از این قطعنامه حمایت نکرد بلکه آن را وتو و در واقع از رژیم اسرائیل حمایت کرد.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تمرکز رهبر معظم انقلاب در این بیانیه موضوع جوانان است و بر این اساس همه وظیفه داریم تا مسیر را برای رشد جوانان و آشنا کردن آنان نسبت به آرمان‌های انقلاب هموار کنیم.

سردار شکارچی با بیان به اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم ورود کرده تا ریشه، اعتقادات و افکار جوانان ما را نابود کند، گفت: در جنگ نرم به ازای تلفاتی که می‌دهیم به لشگر دشمن اضافه می‌شود و این جنگ خطرناکی است و رسالت سنگینی بر دوش ما است.

گفتنی است، سردار رشید اسلام حسین املاکی متولد ۳ بهمن ۱۳۴۰ در روستای کولاک محله شهرستان لنگرود، از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که ۹ فروردین ماه ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 6064451

دیگر خبرها

  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد