Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت نهم دی پیامی به همین مناسبت صادر کرد. متن این پیام به شرح دیل است:

بسمه تعالی

« اِنَّ الَّذِینَ اتَّقَوْا اِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِنَ الشَّیْطَانِ تَذَکَّرُوا فَاِذَا هُمْ مُبْصِرُونَ » (اعراف 201)

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی‌ماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام می خوانیم:

حماسه عظیم نهم دی‌ماه ، برگ زرینی دیگر از دفتر پر افت خار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اوج این عظمت و فداکاری زمانی متجلی شد که به تعبیر سید و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله ‌العالی)، به برکت یاد حضرت سیدالشهدا (ع) و با همت، بصیرت، آگاهی و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی، بساط فتنه‌گران جمع شد.

فتنه88، پیکار استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بود که با همراهی برخی از کشورهای غربی، رسانه‌های خارجی، سفارتخانه‌ های نحس آنان و جریان مدعی تقلب با دندان‌های به هم فشرده از حقد و کینه، روند بی اعتمادسازی مردم و مبارزه با مردم سالاری دینی را در بستر جنگ نرم تعقیب می‌کردند.

لیکن دست الهی مانند همیشه به یاری ملت بصیر ایران اسلامی آمد و با انفاس قدسی کاروان سالار انقلاب، به همراه عمل به هنگام و به اندازه مردم فداکار ایران اسلامی، سبب دفع فتنه‌ای بزرگ از انقلاب اسلامی ایران شد.

این درسی است برای همه‌ی مستکبرین جهانکه انقلاب اسلامی بخشی از هویت و شناسنامه ملت ایران است و صد البته که مشکلات و موانع اقتصادی خللی در اراده پولادین این ملت قدرشناس و مقاوم ایجاد نخواهد کرد.

این جانب به نمایندگی از لشگریان بسیجی میهن اسلامی و سراسر جهان اعلام می‌دارم که بسیجیان در کنار مردم ارزشمند ایران اسلامی از زمزم ولایت مطلقه فقیه سیرابند و آمادگی دارند در خرمشهرهای پیش رو با توکل بر خداوند متعال، راه انقلاب را در دومین چهل سالگی خود به پیش برده و نقشه‌های دشمنان زبون نظام اسلامی را در هر نقطه‌ای از جهان نقش بر آب نمایند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» یکی از عملیات‌های موفق سپاه پاسداران علیه استکبار جهانی بود و هیمنه پوشالی که اسرائیل جنایتکار و استکبار جهانی برای خود ساخته بودند را درهم شکست.

وی همچنین به سالروز تشکیل سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) شجره طیبه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه سپاه پاسداران از ابتدای فعالیت خود که در ایام دفاع مقدس بود تا امروز در همه زمینه‌ها در کنار مردم بوده که این امری پسندیده و قابل تجلیل است.

وی ادامه داد: بعد از عملیات «وعده صادق» بارها در سطوح مختلف توسط مقامات ایرانی اعلام شده که در صورت ماجراجویی رژیم خبیث صهیونیستی جمهوری اسلامی پاسخی سخت، قاطع و پشیمان کننده به این رژیم خواهد داد.

کد خبر 6082524

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند