Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@03:31:10 GMT

انتخاب همراه اول به عنوان شرکت برتر تحول آفرین

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۳۷۹۲

انتخاب همراه اول به عنوان شرکت برتر تحول آفرین

در همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات از همراه اول به عنوان شرکت برتر تحول آفرین تقدیر شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز سه شنبه ۴ دیماه در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات که در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد، از اپراتور اول تلفن همراه کشور به عنوان «شرکت برتر تحول آفرین» با اعطای لوح ویژه تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم علاوه بر تقدیر از شرکت‌های برتر تحول آفرین، مدیران برتر حوزه IT نیز معرفی و جایزه «ناب» به محصولات برتر اعطا شد.

در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات که با شعار «کسب و کار داده محور در خدمت جامعه» برگزار شده بود، یک پنل تخصصی با حضور چند تن از اساتید و صاحبنظران حوزه IT کشور برگزار شد.

اهداف این دوره تقدیر از دستاوردهای برگزیده در حوزه‌های گوناگون فناوری اطلاعات با جایزه ملی فاب ، حمایت از ایده‌های برتر و بومی فناوری اطلاعات در کشور، ارائه تازه‌ترین دستاوردهای بومی فناوری اطلاعات در نمایشگاه IT MANC۲۰۱۸، بهبود نگرش داده محور در لایه‌های گوناگون سازمانی در محور حکمرانی بر داده‌ها و برگزاری نشست‌های گوناگون هم اندیشی در حوزه‌های گوناگون در راستای گسترش نگرش حکمرانی بر داده‌ها در سازمان ذکر شده است.

این همایش ملی که توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برگزار می شود، می کوشد با ارائه دستاوردهای بومی در زمینه فناوری اطلاعات گام ارزشمندی را برای دستیابی به اقتصاد دانش بنیان به عنوان رکن اقتصاد مقاومتی بر دارد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، بابک سوری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان ict کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۶۰ شرکت استان از خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات است و شرکت‌هایی که در این زمینه کار می‌کنند باید بتوانند ماحصل دستاوردهای خود را به صنعت، عملیات و ورود محصولات فیزیکی در استان تزریق کنند.

وی بیان کرد: تولید نرم افزار در استان خوب است اما باید کارهای شرکت‌های فناوری اطلاعات در حوزه صنعت کاربرد خود را نشان دهد و به افزایش محصول و تولید خدمات منجر شود.

سوری خاطرنشان کرد: روزانه پیگیر بهبود فیزیکی زیرساخت‌های فیزیکی که بیشتر تأمین مکان است هستیم و تلاش خود را در این راستا بکار می بریم.

وی کمبود تسهیلات، حمایت مالی و سایر مشکلات مطرح شده توسط شرکت‌های فناوری اطلاعات در این جلسه را درست دانست و بیان کرد: باید شرکت‌ها نوآوری و خلاقیت به خرج دهند تا کارهای خلاقانه داشته باشند.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان عنوان کرد: ماهیت نوآوری در کار شرکت‌های فناوری باید دنبال شود و فکرهای متفاوت ارائه شود تا شاهد پیشرفت این شرکت‌ها در استان باشیم.

سوری اضافه کرد: افزایش امکانات و کاهش مشکلات هدف ماست و پیگیر این موارد در استان هستیم.

کد خبر 6087574

دیگر خبرها

  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست