Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، علی مهاجری، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان دیروز شنبه، 8 دی گفت: در ساخت و اجرای گنبد امام حسین‌(ع) از بهترین مصالح، تجهیزات و تکنولوژی و علم روز دنیا استفاده کردیم.
وی با اشاره به اینکه بتن استفاده شده هم سبک است و هم مقاومت زیادی دارد تاکید کرد: کنترل کیفیت تمام مصالح انجام شده و از بهترین مصالح ساختمانی موجود و با کیفیت در ساخت گنبد استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر کرمانی‌ها در سه پروژه بزرگ در عتبات عالیات فعالیت مؤثر دارند بیان کرد: از الیاف فلزی در بتن استفاده شده تا حدی که بتن در مقابل انفجار نیز مقاوم شده است، شن استفاده شده نیز کاملا آزمایش شده و بعضی از مصالح نیز به‌دلیل اینکه باید مقاومت ویژه‌ای داشته باشد از ایران به عراق حمل می‌شود.
مهاجری با اشاره به اینکه به دنبال اجرای یک پروژه صفر تا صد به نام مردم کرمان در عتبات عالیات عراق بودیم که پروژه بزرگ ترفیع گنبد حرم مطهر قسمت کرمانی‌ها شد تصریح کرد: دوام عمر سازه بین 300 تا 400 سال است، آزمایشگاه دقیقی در کربلا راه‌اندازی کردیم و از تمام عملیات‌ها نمونه‌برداری انجام و آزمایش می‌شود.
وی تأکید کرد: محل فعلی ساخت گنبد امام حسین‌(ع) در کرمان معراج شهدا در روبه‌روی حسینیه ثارالله بوده و قبلا شهدای دفاع مقدس در این محل تا زمان دفن نگهداری می‌شدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی عتبات عالیات مهاجری گنبد ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی سوء استفاده برخی از افراد مبنی بر ساخت ساز غیرمجاز در شهرستان محمودآباد، ماموران با هماهنگی قضائی و با همراهی مسئولان اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی به محل اعزام شدند.

او از تخریب ۷ فقره ساخت و ساز غیر مجاز، دیوارکشی و بنا‌های ویلایی ایجاد شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: در این عملیات در مجموع ۷۵۳۰ متر از اراضی ملی و کشاورزی به ارزشی بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال از چنگ متهمان رها سازی شد.

سرهنگ حسین زاده در خاتمه از شهروندان خواست:هرگونه اخبار درخصوص ساخت و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سوء استفاده از منابع طبیعی را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ز مشرق تا به مغرب گر امام‌ است، امیرالمؤمنین حیدر تمام‌ است
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • ساخت یادمان آرامگاه استاد حمید سبزواری
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکید بر اجرای مقررات ملی ساختمان در کیش
  • ارتباط ستاد بازسازی عتبات با فعالین اقتصادی مغفول مانده است
  • همه دنیا از عملیات وعده صادق خوشحال شدند